Kolekcija o kojoj ovih dana svi pričaju: Jacquemus x Nike je toliko dobra da je srušila sajt
„Ova kolekcija je nova era za Jacquemus“, rekao je Simon Port Žakemus nakon prikazivanja njegove kolekcije za jesen/zimu 2022. u slanim planinama Kamarga, južno od Francuske u ponedeljak. Sa ovom njegovom izjavom apsolutno se slažu i kupci koji ovu kolekciju smatraju njegovom najuzvišenijom do sada. I to sa dobrim razlogom!
Naime, prikazana kolekcija je kolaboracija velike francuske modne kuće Jacquemus i brenda Nike, a da je reč o vrlo uspešnom poslovnom poduhvatu govori podatak da je ista privukla ogromnu pažnju i rast prodaje ovog modnog brenda.
Tridesetdvogodišnji dizajner nazvao je kolekciju Le Papier, što u prevodu znači papir. Žakemus je kolekciju opisao kao „praznu stranicu“, što neutralna paleta bele i krem boje koja je dominirala na 70 muških i ženskih modela savršeno ilustruje. „Sirovo, jednostavno, poetično, to je ono što sam rekao timu“, poručio je poznati dizajner.
Inspiracija za ovu kolekciju bilo je dizajnerovo venčanje, pa ne čudi što je sve bilo u znaku belog tila koji je obilato korišćen i za scenografiju, a koji je vizuelno kreirao vrlo instagramičnu snoliku atmosferu.
Na reviji su bile predstavljene i patike iz dugo očekivane saradnje sa Nike-om, koje su juče ekskluzivno osvanule na sajtu modne kuće Jacquemus, a nakon samo nekoliko minuta nakon lansiranja, kolekcija od 15 komada je rasprodata i srušila sajt. Kolekcija, koja uključuje Humara patike od 170 evra, bež grudnjak od 90 evra, bež biciklističke od 110 evra i odgovarajuću bež polo majicu od 130 evra, biće dostupna i na Nike-ovom sajtu i u nekim Nike prodavnicama od sledeće nedelje.
„Uvek izgleda neverovatno, ono što radite na Instagramu. Ali, sada kada sam zapravo ovde, osećam se kao da sam u snu“, rekla je dizajneru Viktorija Bekam, koja je doletela na jug Francuske kako bi podržala svog kolegu i uživala u ovoj pravoj modnoj poslastici.
Obraćajući se novinarima nakon revije, Viktorija je o Žakemusu izjavila sledeće: „On je za mene oličenje mladih, cool, francuskih, inspirativnih dizajnera. Kada me je pozvao na reviju, iako ja uopšte ne posećujem toliko revija, iskoristila sam priliku jer toliko poštujem ono što radi. Njegova poslovna strategija je zaista inspirativna”.
Da je u pravu najbolje svedoči ova Žakemusova izjava: „I dalje imam isti san: želim da radim za Jacquemus, a Jacquemus je velika kuća. Želim da budem ime svoje generacije”.
Mi jedva čekamo da vidimo čime novim će nas uskoro ponovo iznenaditi.
Izvor: Vogue Business
Naslovna fotografija: Bruno Bebert / Bestimage / Profimedia