Lovers kutak – mesto gde ćete uvek naći ljubav
Krajem decembra Beograd je postao bogatiji i lepši za Lovers kutak – mesto koje slavi ljubav i ljubavnike u svim oblicima. Budući da je februar simbolično i mesec ljubavi, sa Marijom Strajnić, osnivačicom i idejnim tvorcem brenda Lovers, razgovarali smo o ovom šarmantnom ljubavnom kutku u našem gradu, stvarima koje u njemu možemo pronaći, ali i o jednom velikom crvenom srcu koje je već ukralo srce svih prolaznika u Višnjićevoj 2a.
Za one koji ne znaju, Lovers je domaći brend u okviru koga se proizvode odevni predmeti, fanzini, crteži, printovi i drugi umetnički predmeti, a ono što ih povezuje jesu Loversi – izmišljena linijski iscrtana ljubavna tela u raznim odnosima koja na sve moguće načine prikazuju, slave i promovišu ljubav.
Govoreći o razvojnom putu brenda, Marija ističe da su Loversi prešli dosta dug put – od intimnih crteža na papiru upućenih samo jednoj osobi, preko kačenja crteža na Instagram profil u vidu kolekcije raznoraznih međuljudskih odnosa i implementiranja tih istih crteža na raznovrsne proizvode (od majica do čaša i prirodne kozmetike), do otvaranja Lovers kutka gde je konačno na jednom mestu moguće naći sve proizvode ovog brenda, ali i više od toga!
„Lovers kutak je osmišljen kao prostor u kome će se slaviti ljubav, u najširem mogućem smislu te reči. U njemu se mogu pronaći svi Lovers proizvodi, ali i još petnaestak drugih brendova i umetnika koji našem kutku doprinose srodnim proizvodima. To su ili proizvodi koji su koncipirani oko ljubavi ili proizvodi koji nam odgovaraju estetikom, koloritom, itd. Biramo ih jednostavno – sve što se nama sviđa, a u nekoj je korelaciji sa Lovers brendom, nađe mesto na našim policama”, objašnjava Marija.
Pored bogatog i zanimljivog asortimana, ono što ovaj kutak čini neodoljivim na prvu loptu i što će vam zasigurno iste sekunde izmamiti osmeh na lice, ali i želju da zavirite unutra, jeste veliko crveno srce koje krasi fasadu Lovers radnje.
„Srce je, pre svega, možda najpoznatiji simbol na svetu i predstavlja ljubav, pored toga što je i logo Lovers brenda. Samim tim smo želeli da ga upotrebimo, i to na najekstremniji i najbanalniji način, jer sa tako jakim značenjima i obeležjima ni ne može drugačije!”, napominje Marija.
Ipak, osim upečatljivim i vrlo atraktivnim enterijerom i eksterijerom (naravno u bojama ljubavi) i šarenolikom ponudom, Lovers kutak izdvaja se i još jednim neobičnim segmentom, a to je mini-biblioteka. Na ovu ideju došla je takođe Marija, koja je pomislila da bi bilo lepo da u Lovers kutak uključi domaće autore koji su se, svaki sa različite strane, bavili fenomenom ljubavi.
Na pitanje da li Lovers kutak pretenduje da jednog dana preraste u pravi čitalački kutak, Marija odgovara: „Zasad smo počeli sa nekih desetak naslova (neki od njih tek treba da pristignu). Naš trenutni najveći problem je nedostatak prostora, jer je Loverspace vrlo mali i nema ni 20 punih kvadrata, tako da za svako proširenje mora temeljno da se razradi prostorna logistika, ali od proleća za posetioce otvaramo i tajnu baštu 37 stabala koja se nalazi iza lokala, tako da se nadamo da će se tu stvoriti neki mikro ambijenti pogodni i za čitanje i priču o tome što smo pročitali.”
Dok privodimo razgovor kraju, pitam je zašto svi treba da svrate u Lovers kutak, na šta ona spremno odgovara: „Zato što ćete tu uvek naći ljubav!”
Autor naslovne fotografije: Marko Pamučina