Najbolje obučena Beograđanka nam je otkrila svoje modne tajne: Ova tri komada su najveći prolećni trend
Iskopirajte modne cake jedne od najbolje obučenih Beograđanki.
Milica Garzičić, vlasnica i dizajnerka modnog brenda Lolam je nakon studiranja Fashion Business-a po najprestižnijim modnim gradovima Evrope, odlučila da kao bazu za svoj modni poduhvat, a danas već ozbiljan biznis, izabere Beograd.
Smelim i autentičnim kreacijama je na ulice Beograda donela duh najvećih svetskih modnih metropola i mnoge Srpkinje naterala da “izađu iz zone komfora” i probaju nešto drugačije, a nama je otkrila male modne cake za prolećnu sezonu koja je pred nama.
Koji su ključni komadi iz tvoje nove prolećne kolekcije koji će obeležiti narednu sezonu?
– Korset pojas (idealno preko oversize bele košulje), lepršave košulje sa kaišićima na rukavima i oko izreza na vratu (duh 60-ih daje razigranost naših poslovnih kolekcija) i business setovi (bluza i pantalone) u kojima potpisujete ugovore i završavate posao, čista desetka!
Koje boje / printovi će se najviše nositi?
– Mi smo se fokusirali na crno-bele kombinacije i animal print. Prefinjeno je, bezvremenski, i krojevi na telu sjajno dolaze do izražaja.
Kako komentarišeš uniformisanost devojaka koju često viđamo na društvenim mrežama? Imaš li neki savet kako da iskočimo iz kalupa, a opet ispratimo aktuelne trendove?
– Nazivam to celokupnom društvenom dosadom. Ja lično čak i ne razlikujem likom većinu devojaka. Moj predlog je razigrati maštu, uz neku dobru knjigu ili inspirativnu muziku i kreairati scenario filma u svojoj glavi, a onda i živeti to. Prezabavno je kada imate na umu da život moze biti zanimljiv kao i štivo koje čitate. A ko kaže da trendovi moraju da se prate? 🙂 Po meni je samo bitno poznavati svoje telo i duh.
Ko su po tvom mišljenju najbolje obučene žene?
– Moji zauvek uzori su Kelly Wearstler (enterijer i product dizajner), Peggy Gou (svetski poznata dj-ica) i Amina Muaddi (dizajnerka obuće). One tako čvrsto iznose svoj stil, da uviđate koliko je njihov intelekt kreativan i jedinstven. Volela bih da odem na ručak sa tim ženama i da razmenimo viziju celokupno ideologije i estetike.
Odakle crpiš inspiraciju za nove modele?
– Inspiracija mi dolazi kao što sam napomenula – stavljam u razne situacije žensku osobu i zamišljam kako ta žena želim da izgleda i da se nosi sa tematikom u kojoj je. Samo igra.
Modeli u tvojim kampanjama nose vrlo malo ili nimalo šminke i izgledaju vrlo prirodno. Da li taj izgled svesno propagirate u eri Faceapp-a i ostalih aplikacija kojima se devojke masovno služe kako bi promenile lični opis?
– Apsolutno svesno – da! Meni nisu nimalo lepše sa svim filterima i još dodatno umanje i svoje intelektualne kvalitete jer žena koja je sigurna u sebe i negovana, teži autentičnosti uvek.
I za kraj, koji komad ovog proleća moramo da imamo u ormaru?
Carrie kombinezon iz Lolam prolećne kolekcije, napred klasičnog poslovnog kroja, a pozadi duboko otvorenih leđa. Prva pomisao kada ugledate spreda figuru pomislite – besprekorna poslovna elegancija, kada se osoba okrene, pomislite – ova žena zaista zna šta želi, i nosi svoj seksipil veoma autoritativno.