Nova LIU JO kampanja najavljuje glamurozno leto
Na ovaj način LIU JO nastavlja da unapređuje svoje poslovanje, ističući svoje prednosti i autentičnost. Najvredniji adut brenda je neprikosnoveni glamur, kojim odiše kolekcija za jesen/zimu 2018, a koji se elegantno prenosi i na letnju kolekciju za 2019. godinu. Kampanja je, zapravo, proizvod prirodne evolucije prethodnog #glamourizing projekta i želje za izražavanjem sofisticiranosti, naglašavajući konzistentnost vizije brenda. LIU JO nastavlja da unapređuje saradnju sa kreativnim timom zaslužnim za uspeh prethodne kampanje.
Atraktivna Ana Evers zasijala je u LIU JO autfitu na snimanju u studiju, a digitalni svetlosni efekti savršeno su istakli njenu siluetu, stvarajući prefinjene nijanse i senke. Rezultat su sveže, senzualne fotografije na kojima je prikazana ženstvenost, te glamurozni duh brenda.
Magnetska privlačnost, svetli i intenzivni tonovi, kao i grafičke boje ključni su faktori koji ističu intenzitet letnje kampanje, fokusirajući se na senzibilitet, šarmantnost i ženstvenost. Kampanja je odraz samopouzdanja, privlačnosti i nežnosti, kao karakteristika ženskog pola, i prenosi poruku o jačanju položaja i identiteta žena širom sveta.