Patike koje smo želele da zaboravimo su opet tu i generacija Z ih obožava: Digitalna sila ih je proglasila vintidž zlatom
TikTok je učinio svoje: patike koje smo mislile da su prošle, ponovo su u centru pažnje. Isabel Marant Bekett wedge sneakers, model koji je još pre desetak godina izazivao podeljena mišljenja, danas su must-have za digitalnu generaciju. Generacija Z ih želi više nego bilo šta drugo – viralne su, fotogenične i neizostavne u street style kombinacijama.
TikTok je brend Isabel Marant pretvorio u vizuelnu opsesiju. Heštegovi, dupe videi i POV kadrovi sa opisima „You’re an Isabel Marant girl“ učinili su da nova generacija– digitalna sila koja diktira estetiku – poveže sa brendom na potpuno intuitivan način.
Stil Isabel Marant odgovara ovom senzibilitetu: effortless, nepretenciozan, a upečatljiv.
Čuvene patike sa platformom, poznate kao Bekett, sada su pravo vintidž zlato. Suknje sa resama, oversized jakne i pletene košulje ponovo izgledaju sveže i moderno, što ih čini izuzetno poželjnim.
Kratka priča o Isabel Marant
Sa povratkom boho-chic stila, pionirka resama i čipke ponovo je u fokusu. Od devedesetih ostala je dosledna svojoj estetici, a to joj se isplatilo. Isabel je transformisala skromne resice i čipku u ikone stila, donoseći kožne čizme i jakne od brušene kože u ormare miliona ljudi.
Jedan od njenih najvećih doprinosa modnoj industriji je izum originalnih „ružnih patika“ – deceniju pre Balenciage – pretvarajući nesklonost štiklama u najikoničnije wedge patike svih vremena: Bekett. Njihov komercijalni uspeh je neosporan, a retro vibe privlači i nove generacije.
Isabel je svoj brend osnovala 1995. u Parizu, a njen effortless, boho-pariški stil postao je simbol street-chic mode širom sveta – od Francuske do SAD, Melrose Placea, Dubai Malla i Hamptonsa, pa čak i Laga Koma.
Patike koje diktiraju trend
Najpoznatiji model, Bekett, inspirisan je detinjstvom same dizajnerke: „Kada sam imala osam ili devet godina, želela sam da izgledam starije i više, pa sam počela da stavljam plutu u unutrašnju stranu patika, pod taban. Tako je nastala ideja skrivene platforme.“
U poslednjih nekoliko godina, popularnost patika je eksplodirala, a Generacija Z ih obožava – toliko da su postale viralne na TikToku, sa heštegovima i trendovima koji ih pretvaraju u simbol digitalne estetike. Kopije ovih patika sada možete pronaći i u Bershki, što dodatno potvrđuje koliko su poželjne među mladima.
Stilizovanje i trend
TikTok korisnici pokazuju kako ove patike uklopiti u urbani street look.
Džins kombinacije – Patike izgledaju odlično uz široke farmerke, mom fit ili cropped modele. Za potpuni street style efekat, kombinujte ih sa oversized majicom ili džemperom.
Suknje i haljine – Wedge patike daju kul kontrast ženstvenim komadima. Mini suknje sa resama, lepršave haljine ili midi modeli sa printom odlično funkcionišu.
Oversized jakne i kaputi – Ako želite urbani, effortless look, kombinujte patike sa oversized jaknama, kožnim ili teksas kaputima. Dobijate balans između ležernog i chic stila.
Boho detalji – Isabel Marant estetika je boho-chic, pa su i patike sjajne uz kožne torbe sa resama, šarene šalove i statement nakit.
Mix & Match – Nemojte se plašiti kombinovanja različitih stilova. Patike su same po sebi statement komad, pa ostatak outfita može biti jednostavan, neutralan ili čak neočekivano eklektičan.
Danas, zahvaljujući retro i digitalnoj kulturi, Isabel Marant patike su simbol stila Generacije Z – spoj nostalgije, street-chica i viralnog momenta. Ako želite da budete deo ovog trenda, Bekett i slični modeli su obavezni za vaš Instagram feed i svakodnevni garderober.

Jedba čekam da influenseri sa kojekakvih mreža počnu da se mažu izmetom, to će biti trend za praćenje…
Vala samo to bi trebalo još da urade, samo meni nije jasno zašto ljudi u opšte njih prate jer valjda imaju svoj život i interesovanja a ne da ih interesuju tudja?
I dalje su ruzne! Nisam ih nosila tada, necu ni danas, niti ikada. Samo moje licno misljenje.
Nista ruznije
Ruzne su. Da mi pojlone, ne bih to nosila
‘Patike” su bas odvratne bile i ostale.
Jezive. Baš jezive, bez ukusa dizajnirane. Ako ih reklamirate jer imate dil sa Berškom, onda ok, ali to treba da napišete, Nemojte pisati gluposti. Volim da čitam tekstove na ovom portalu, ali nemojte podlegati glupostima. Imajte mozga, molim vas.