Posetioci modne revije u Milanu nisu mogli da veruju svojim očima: Pogledajte kako je izgledala pozornica
Svetska prestolnica mode trenutno je dom najpoznatijih dizajnera. Verovatno se nakon pročiatnog naslova pitate kako je jedan brend uspeo da odvuče svu pažnju…
Iako posetioci modnih revija nisu baš poznati po tome što su previše staromodni ili suzdržani, no modna kuća Diesel uspela je da ih razmrda. Naime, italijanski brend predstavio je svoju kolekciju jesen/zima 2023 s više od 200.000 Durex kondoma u pozadini. Kako su objasnili, ovim potezom hteli su podignu svest o bezbednom seksu.
Kreativni direktor kompanije Diesel Glen Martens u saopštenju za javnost je naveo: „Mi u Diesel-u volimo da se zabavljamo i ozbiljni smo u tome. Zabavite se, poštujte jedni druge i budite sigurni.” Prateći tehno miks bio je ispresecan zvukom stenjanja, naglašavajući poruku da Martens želi da pomeri granice.
Diesel used 200,00 condoms as a backdrop for its FW23 show at Milan Fashion Week. You gotta see this condom mountain. pic.twitter.com/94gGquM6dS
— Digg (@digg) February 22, 2023
Modeli su šetali modnom pistom oko lavine kondoma u farmerkama izrazito niskog struka, haljinama od prozirne mreže i čipke, te poderanoj odeći. Čitava kolekcija istražuje teme poput seksualne slobode, užitka i eksperimentisanja, izvijestio je CNN Style.
Kompanija Diesel poznata je po prilično provokativnom marketingu i luksuznim farmerkama. U poslednje tri godine, otkako je Martens preuzeo mesto kreativnog direktora, još su više eksperimentisali s teksasom, čipkom i odvažnim uličnim izdanjima. U septembru prošle godine brend je takođe izazvao veliku pažnju kada su na predstavljanju svoje kolekcije proleće/leto 2023. postavili čamac na naduvavanje, što im je donelo Ginisov svetski rekord za najveću strukturu na naduvavanje na svetu.
Izvor: metropolitan.si