Robert de Niro i Al Paćino u fantastičnoj modnoj kampanji: “Zamolio sam ih da se zagrle”
Dva najveća filmska imena naše epohe, Robert de Niro i Al Paćino, ponovo su rame uz rame — ali ovog puta ne u krimi-drami, već u modnoj kampanji italijanskog brenda Moncler. Kampanja simboličnog naziva „Warmer Together“ (Topliji zajedno) slavi prijateljstvo, poverenje i emotivnu toplinu koja dolazi iznutra, a ne spolja — poruku koja se savršeno uklapa u duh zimske sezone koja dolazi.
Fotografije i kratki video-klipovi, koje potpisuje poznati fotograf Platon, snimani su u Njujorku i prikazuju dvojicu glumaca u crno-beloj estetici koja odiše klasom i dubinom. Umesto glamura i površnosti, fokus kampanje je na ljudskoj povezanosti — onoj koja, kako kaže De Niro, „nikada ne dolazi spolja, već iznutra“. Paćino dodaje da je „prijateljstvo najlepša stvar koju čovek može da doživi“.
U pozadini spotova čuje se nova verzija kultne pesme “Lean on Me”, u izvedbi umetnika Tobija Nvigvea i njegove supruge Fet, koja dodatno naglašava temu oslonca, podrške i dugogodišnje bliskosti između ova dva umetnika.
De Niro i Paćino, prijatelji više od 50 godina, zajedno su obeležili filmsku istoriju naslovima kao što su The Godfather II, Heat i The Irishman. Sada, u kampanji Monclera, njihovo prijateljstvo dobija novu dimenziju — kao simbol istinske topline koja nadilazi vreme, karijeru i slavu.
Predsednik Monclera, Remo Rufini, objasnio je da je ideja kampanje bila da se brend odvoji od čiste asocijacije na perjane jakne i luksuz:
„Moncler je oduvek bio sinonim za zimu, ali želeli smo da prikažemo da prava toplina ne dolazi samo iz garderobe — već iz odnosa koje gradimo.”
Kampanju prati i posebna kolekcija — među najzapaženijim komadima su Maya 70 jakna i nova Bretagne sa kapuljačom, koje kombinuju klasičan Moncler izgled sa savremenim krojevima.
U jednom od najdirljivijih kadrova, De Niro i Paćino sede jedan naspram drugog na pozorišnoj sceni, osvetljeni blagim svetlom reflektora, razmenjujući poglede i tihe osmehe koji govore više od bilo koje replike.
„Zamolio sam ih da se zagrle“, otkrio je fotograf Platon u intervjuu za Hypebeast. „Nisu se ustezali. Samo su se pogledali, nasmejali — i u tom trenutku cela prostorija se zagrejala. To je bila prava magija.“
Kampanja „Warmer Together“ nije samo omaž dugogodišnjem prijateljstvu, već i podsećanje da je ljudska toplina — ono što zaista čini da se osećamo udobno, bez obzira na to šta nosimo.

Trenutno nema komentara! Budite prvi