“Uzmite moj novac”: Stigle su Labubu torbe i internet je poludeo
Teško je pobeći od njih. Labubu je svuda – na ulicama, u galerijama ulične mode, na društvenim mrežama, pa čak i na sportskim terenima i muzičkim turnejama. Ovaj neobični lik pojavio se pored Naomi Osake na US Openu i pratio pop zvezdu Lisu na njenim nastupima.
Od modne elite do dece vaših kolega, svi su podlegli šarmu nestašnog stvorenja koje je od običnog priveska za torbu postalo globalni fenomen.
Danas Labubu nije samo ukras, već i deo luksuznih modnih kolekcija. Njegov kreator, umetnik Kasing Lung, udružio se sa francuskom modnom kućom Moynat i lansirao posebnu kapsulnu kolekciju, piše Vogue.
Šta donosi kolekcija?
U kapsulnoj kolekciji pojavljuju se Labubu i njegova braća Zimomo i King Mono. Njihovi likovi krase crne tote torbe i mini kovčege od platna sa prepoznatljivim Moynat monogramom.
Motivi se nalaze i na kožnim torbicama, futrolama za pasoše i privescima. Posebno atraktivni su šareni kožni privešci na kojima je Labubu prikazan sa Moynat monogramom otisnutim po telu.
Ovo partnerstvo označava prvu saradnju Lungovog univerzuma The Monsters sa jednim zapadnim luksuznim brendom. Ranije je sarađivao sa šangajskim brendom Pronounce i kompanijom PopMart, ali obožavaoci su dugo priželjkivali njegov ulazak u visoku modu.
„Moji fanovi mi svakodnevno šalju poruke“, kaže Lung. „Najčešće pitanje je kada ćemo raditi sa nekim luksuznim brendom.“
Na Instagramu Moynata komentari prate oduševljenje: „Napokon!“, „Moj san!“, „Uzmite moj novac!“, „Ovo je must-have“, „Savršenstvo“, „Ovo će biti još teže nabaviti od Labubua“.
Kada i gde se može kupiti?
Kolekcija kreće u prodaju 11. oktobra kroz pop-up u Šangaju. Zatim sledi svetska turneja: 21. oktobra stiže u Pariz tokom Art Basela, u Tajpej tokom novembra, a u Hong Kong u decembru. Dolazak u Sjedinjene Američke Države planiran je za početak 2026. godine.

Mene stvarno ponekad čudi kako smo mi na vrhu lanca ishrane…
Meni je ovo tako odvratno i kič da nema gde! Fuj!