Vinona Rajder je novo zaštitno lice ove modne kuće!
Moda je poznata po tome što okuplja prijatelje kada dođe trenutak za pokretanje kampanje. Donatela Versaće, na primer, angažovala je Lejdi Gagu da glumi u njenoj kolekciji jesen/zima 2013, a Alesandro Mikele Lanu Del Rej za Gucci Guilty reklamu 2019. godine.
Sada je kompanija Marc Jacobs ponovila dobitnu formulu u novoj kampanji za svoju torbu J Marca. Zvezda sa velikih ekrana Vinona Rajder tako je postala njihovo zaštitno lice. Nakon što je prethodno bila deo kampanje proleće/leto 2003, koju je uslikao Jurgen Teler, ovaj put glumica je pozirala Harliju Viru u Los Anđelesu.
Za stilizovanje je bila zadužena bivša modna direktorka magazina Dazed Ema Vajmen. Okosnicu kombinacija čine: Kiki čizme, suknje od tila, čipka i vampirska duga haljina iz arhive brenda, te je glumica dobila grunge prizvuk, uz istaknute oči koje gledaju u daljinu. Torba, kao fokus izdanja, izrađena je po uzoru na legendarni model Stam, dolazi u nizu prodornih boja i završnih obrada.
Uz fotografije koje su nedavno procurele na društvenim mrežama, mnogi su nagađali da je Vinona Rajder novo lice Marc Jacobs neba. Ovaj potez ima smisla, s obzirom na odabir imena za kasting za liniju usmerenu ka Generaciji Z, među kojima su ikone pop kulture: Niki Minaž, Kristina Riči i Brajan Molko iz grupe Placebo. S obzirom na to da se glumica retko pojavljuje u modnim editorijalima, imamo razloga za radovanje.
Kako se vama dopada ovaj set fotografija?
Izvor: Dazed Digital
Naslovna fotografija: Etienne Laurent / EPA