Zaposleni u Barberiju su postali modeli za promociju kolekcije proleće/leto 2021 poznatog brenda
Britanska modna kuća Barberi poštuje mere fizičkog distanciranja koje su donete sa ciljem da se spreči širenje korona virusa. S tim u vezi, Barberi je odlučio da ne angažuju profesionalne modele za promociju svoje nove kolekcije proleće/leto 2021, već je izabran malo drugačiji pristup.
Naime, poznati brend je iskoristio svoje zaposlene kao modele, pa su tako prodavci, kopirajteri, računovođe, dizajneri i ostalo osoblje Barberija zamoljeni da poziraju u komadima odeće iz kolekcije proleće/leto 2021 ispred svog doma i angažuju nekog iz svog domaćinstva da ih fotografiše.
Masimo, koji je zaposlen kao dizajner asesoara, pozirao je ispred stepenica na ulazu u svoju kuću u žutom džemperu od vune kašmira, šorcu sa čuvenim Barberijevim dezenom i patikama Artur.
Emili iz digitalnog dizajna je fotografisana u crnoj bomber jakni, vunenom šorcu i sandalama koje se vezuju oko noge. Ona je takođe nosila i pozlaćene alke na ušima i kožnu tašnu.
Barberi je fotografije svojih najnovijih modela objavio na svom Instagram profilu. Kreativni direktor kompanije, Rikardo Tiši, rekao je sledeće o ovom potezu brenda: „Veoma sam ponosan na ovu kolekciju, koja ne samo što odražava i slavi jedinstveni način na koji dizajniramo i pravimo garderobu, već i raznolikost talenata koji čine našu Barberi zajednicu.“
Izvor: Design Taxi