Mnogi ni ne znaju da pročitaju ime, ali ovaj brend patika preti da postane ozbiljna konkurencija Adidasu
Jednom kada probate patike On, ne možete zaboraviti taj osećaj, mada iako ih je na samom početku Nike odbacio kao ideju, danas ih nose svi, od sportista do rekreativaca, čak i vozača taksija, pa i trendseterki.
Za razliku od drugih brendova koji se drže toga da su njihovi proizvodi dizajnirani isključivo za sport, čak i kada je reč o aktuelnim trendovima i ograničenim izdanjima nastalim u saradnji s nekim reperom, On spremno priznaje da mnogi kupci samo žele ležerne, udobne, svakodnevne patike. A oni im to mogu i ponuditi.
@kailaking95 Just ran 5 with the new On Cloudsurfer and decided to try something different than my current shoe. This model is more lightweight than the pther On shoes that i own, it’s as lightweight as the Saucony Endorphin Speed 2s but I feel the bottom sole of the shoe would be able to handle more miles and withstand different road textures better (ie sand if you live near the beach). This shoe is bouncy but super stable. I feel this is my new number 1 in the rotation. For a little size comparison, my normal shoe size: 8, Nike running shoes: 8.5, Saucony shoe size 9, On Cloudsurfer 9. #onrunning #onrunningshoes #runtok #running #marathonrunner #womeninsports #workout #review ♬ Me Gustas Tu – Manu Chao
Takav pristup je istovremeno pošten, ali i dobar za posao. Ono što je On-u pošlo za rukom je zadovoljiti potrebe životnog stila širokog sloja stanovništva, na načine na koje drugi nisu uspeli.
Patike ovog brenda nisu nužno bile lajfstajl. Umesto toga, oni prodaju sportski izgled s malo više sofisticiranosti. Vidite ljude iz generacije baby boomera koji ih nose, vidite milenijalce, a tu je i generacija X. Tako danas On patike biraju profesionalni i rekreativni sportisti, ali ih možete videti i na nogama recepcionera u hotelu.
To očigledno vodi rastu, posebno u ranijim fazama u kojima se nalaze, u odnosu na konkurente, piše Esquire.
Međutim, ovaj brend ne želi da se posmatra kao “patike za tate”, pa već smišljaju kako da naprave sledeći korak prema više mladalačkoj, uličnoj modi.
Pa tako, na primer, modno brendiranje je realizovano širom Pariza ovog leta, tokom Olimpijskih igara, ali jedan je proizvod dominirao na naslovnicama – On patike Cloudboom Strike LS, nastale revolucionarnom tehnologijom LightSpray, koja je kreirala ultralako jednodijelno gornjište koje robotska ruka raspršuje po njima. Lansirane su, naravno, kako bi se poklopile s Olimpijskim igrama.
Dok su drugi platili milijarde za oglašavanje na plakatima, On je privukao mnoštvo u malu galeriju u blizini Rue du Faubourg du Temple.
Robotska ruka u staklenoj kutiji oduševila je posmatrače dok se uvijala, okretala i raspršivala materijal na kalup kako bi stvorila gornji deo patika nalik čarapi, bez pertli.
I uspeli su u onome što su naumili. Ako pogledate malo oko vas, videćete da sve više i više ljudi nosi On patike.
On- najbrže rastući brend
Kompanija koja svojim kupcima pruža osećaj “trčanja po oblacima” ima reputaciju najbrže rastućeg takvog brenda na svetu.
Godine 2021, 11 godina nakon početka, On je debitovao na Njujorškoj berzi s procenom od devet milijardi dolara. Prošle godine kompanija je dostigla gotovo dve milijarde dolara prodaje. Rasla je između 70 i 80 posto godišnje u poslednjih sedam godina, učvrstivši svoju reputaciju najbrže rastuće marke patika.
No, možda se On zapravo tek zagreva, jer je kompanija javno izrazila svoju nameru da udvostruči prihode do 2026. na četiri milijarde dolara.