Tri linije koje svi prepoznaju, ali niko ne razume – otkrivamo priču iza brenda koji svi obožavaju
Prošetate li bilo kojom ulicom, teško da nećete videti Adidas patike. One su svuda – na tinejdžerima, sportistima, pa čak i na crvenim tepisima!
Znamo ih po modelima i šiframa, ali tri linije koje krase svaki par… skoro niko ne zna šta zapravo znače.
Ovaj brend iz Nemačke gotovo osam decenija proizvodi legendarne patike, a danas je najveći proizvođač sportske opreme u Evropi i drugi najveći u svetu, odmah iza Nike-a.
Od Kanjeove linije Yeezy patika do opremanja profesionalnih fudbalera na Svetskom prvenstvu u fudbalu, Adidas je poznat po svom upečatljivom stilu i saradnjama sa najvećim imenima sporta i mode.
Sve je počelo sa braćom Adolfom i Rudolfom Dasslerom, koji su ubedili američkog sprintera Jesseja Owensa da na Olimpijadi 1936. nosi njihove ručno pravljene šiljaste patike. Patike su tada postale hit, a brend je ubrzo prerastao u globalni fenomen, piše Uniland.
Tri linije, koje vidimo i danas, nisu imale nikakvo mistično značenje. Prema Adidas blogu, prve patike sa tri linije su nastale nakon testiranja različitih varijanti i broja linija – tri linije su se najbolje videle na fotografijama, što je bilo ključno za novi brend koji je želeo da se istakne.
I tako su tri linije postale zaštitni znak koji simbolizuje Adidas.
Godine 1972. Adidas se proširio i na odeću, sa novim logoom – Trefoil, inspirisanim tri lista, a tri linije su prolazile kroz listove.
Od tada, ovaj logo dominira na Adidas odeći, dok su patike nastavile da nose tri linije koje svi prepoznajemo.
Danas su tri linije svuda – od ulica naših gradova do crvenih tepiha, modeli su poznati po šiframa, ali skoro niko ne zna šta te tri linije zapravo znače.
Sada znate!
Bonus video:

Evo jos jedna informacija.
Kada su se braća Dassler posvadjala, Rudolf je otvorio svoju fabriku patika pod nazivom Puma.
Baš tako