Filmski poljupci koji nisu bili u scenariju
Uprkos tome što se svaka scena u nekom filmu planira nadugačko i naširoko, ipak se dešava da se u poslednjem trenutku nešto promeni i odstupi od tog plana. Bilo da je u pitanju glumačka improvizacija ili naknadna inspiracija reditelja, rezultat predstavlja scenu koja nije planirana, ali koja za gledaoce postaje integralni deo filma.
Verovali ili ne, to može da bude slučaj i sa poljupcima. I oni mogu da budu trenutna inspiracija glumaca, ali činjenica da su se našli u finalnoj verziji filma ipak govori o tome da su uspeli. U nastavku vam donosimo nekoliko takvih slučajeva sa velikog platna.
Kris Prat i Brajs Dalas Hauard – Jurassic World
U toku ovog filma raste tenzija između glavnih likova i čini se da su tu umešana romantična osećanja, ali u scenariju ništa nije stajalo o tome da će oni nešto preduzeti po tom pitanju. Cela scena spašavanja je snimljena bez te namere, a onda je reditelj pomislio da su likovi ipak zaslužili poljubac proslave i scena koju vidimo u filmu je zapravo poslednja snimljena.
Emili Blant i Tom Kruz – Edge of Tomorrow
U filmu o invaziji vanzemaljaca, dvoje glavnih likova trebalo je da imaju scenu poljupca, ali je problem bio što scenaristi nisu znali gde tačno da je ubace. Toliko puta su razmišljali o tome i činilo im se pogrešnim, da su na kraju potpuno odustali od te zamisli. Kada je snimljena poslednja scena u filmu, Emili Blant je uzela stvar u svoje ruke i poljubila Toma Kruza a da to niko nije očekivalo i to je i ostalo u filmu.
Mark Hamil i Keri Fišer – Star Wars: The Last Jedi
Jedna od najemotivnijih scena u filmu koji se baš i nije dopao svim fanovima serijala je ponovni susret Luka i Leje, kao i njihov brzi oproštaj nakon toga. Scena u kojoj Luk ljubi Leju u čelo nije bila planirana, već je došla Hamilu tokom snimanja i imala je smisla kao trenutak u kome se brat zauvek oprašta od sestre.
Elizabet Benks i Vudi Harelson – The Hunger Games: Mockingjay – Part 2
Likovi koji oni tumače imaju komplikovan odnos tokom ovog serijala filmova i na kraju postaju neka vrsta para, doduše vrlo čudnog. Na kraju četvrtog filma oni čak imaju i poljubac koji nisu svi očekivali. Poljubac nije bio u scenariju, već su ga dvoje glumaca smislili zajedno i čekali su pravi trenutak za to. Snimljena je varijanta sa i bez poljupca, a reditelj se na kraju ipak opredelio za prvu.
Bil Marej i Skarlet Johanson – Lost in Translation
Drama Sofije Kopole prikazuje zanimljiv odnos između starije filmske zvezde i usamljene mlade devojke, koji se na kraju opraštaju poljupcem na ulici. Iako je oduvek bilo planirano da oproštaj bude nežan i srdačan, poljubac je osmislio Marej, koji je iznenadio Johanson, a to je često činio na setu. Sofija Kopola je izjavila da je uvek bilo zabavno videti njene reakcije na njegovu spontanost i improvizaciju, pa je tako i poljubac ostao u filmu.
Izvor: Insider
Naslovna fotografija: Lucasfilm/Focus Features