Najbolji filmski kadrovi Kventina Tarantina
Tarantino je poznat po svojim legendarnim filmskim dijalozima, zahvaljujući kojima je dobio dva Oskara za najbolji scenario za filmove Petparačke priče (1994) i Đangova osveta (2012). Ipak, ne sme se zaboraviti da on jednaku pažnju posvećuje i vizuelnom aspektu svojih filmova, što ćemo demonstrirati prikazom najprepoznatljivijih kadrova iz njegove dosadašnje karijere.
Ulični psi (1992)
Tarantino nije izmislio čuveni snimak iz gepeka, ali ga je definitivno učinio popularnim. Prvi put ga je upotrebio u filmu Ulični psi, a nakon toga je postao njegov zaštitni znak i mogli smo ga videti u još nekim njegovim ostvarenjima.
Petparačke priče (1994)
Nikada nećemo saznati šta je Vinsent Vega (Džon Travolta) video u tašni u filmu Petparačke priče (1994), ali će nam ovaj čuveni filmski kadar zauvek biti urezan u pamćenje.
Džeki Braun (1997)
Džeki Braun (1997) možda nema kultni status kao ostali Tarantivno filmovi, ali početak filma svakako malo koga ostavlja ravnodušnim. Odatle je i ovaj kadar koji prikazuje glavnu junakinju (Pem Grir) na pokretnoj stazi dok se u pozadini čuje pesma Across 110th Street Bobija Vomaka.
Ubiti Bila, prvi deo (2003)
Tokom snimanja filma Ubiti Bila, Tarantino je prvi put sarađivao sa poznatim direktorom fotografije Robertom Ričardsonom. Mnogo je prelepih kadrova iz ovog filma koji bi mogli da se nađu na ovoj listi, ali smo se odlučili za jednostavan krupni plan lica Ume Turman. On je verovatno nastao pod uticajem samurajskih i kung-fu filmova, ali i vesterna Serđa10 Leonea, Tarantinovog omiljenog reditelja.
Ubiti Bila, drugi deo (2004)
U drugom delu ove sage najviše nas je impresionirao kadar u kome se mogu videti siluete Neveste (Uma Turman) i Pai Meja (Gordon Li) ispred crvene pozadine.
Otporan na smrt (2007)
Osim Kurta Rasela i trke kolima u drugoj polovini filma Otporan na smrt (2007), malo šta vredi u ovom, može se reći, prvom Tarantinovom promašaju. Iz tog razloga smo se odlučili upravo za kadar tokom jurnjave kolima koji pokazuje da slavni reditelj ume da snimi i ovakve akcione scene.
Prokletnici (2009)
Pogled na Šošanu (Melani Loren) ispred prozora koji reflektuje njen lik na savršen način nam prikazuje njenu ulogu dvostrukog agenta u ovoj filmskoj priči.
Đangova osveta (2012)
Ovaj kadar prikazuje odbeglog roba Đanga (Džejmi Foks) nakon što je spasao svoju davno izgubljenu ženu iz kandži surovog robovlasnika i spalio njegovu veliku kuću na plantaži. Trijumf nikada nije izgledao ovako dobro.
Podlih osam (2015)
Tarantinov drugi vestern zaredom Podlih osam (2015) otkriva sposobnost slavnog reditelja da snima scene u prirodi što je odlično ilustrovano na ovom kadru na kome se mogu videti kočije koje jure u snegom pokrivenim planinama SAD.