Nakon režije, glume i pisanja knjiga, Tarantino ima novu zanimaciju koja ide odlično uz njega
Pošto smo se navikli na Tarantina reditelja i scenaristu, ponekad čak i na glumca a odskoro i na pisca, spremite se za Tarantina podkastera. Nije da nas ovaj njegov novi hobi čudi, jer kao što znamo, on prosto, mnogo voli da priča.
Kventin Tarantino je sa svojim dugogodišnjim prijateljem i saradnikom Rodžerom Ejverijem pokrenuo podkast u kom ćemo pratiti kako gledaju originalne VHS kasete iz Video arhive, video kluba u kom su zajedno radili pre više od 30 godina. Zove se jednostavno – The Video Archives Podcast.
Pričaće o filmovima kao što su Dark Star, Moonraker, Demonoid, Messenger of Death i Piranha i mnogi drugim čudnim naslovima iz sveta B filma. Video arhiva je imala blizu 8.000 VHS kaseta i DVD-ja, koje je sam Tarantino kupio 1995. godine, iste godine kada su Tarantino i Ejveri dobili Oskara za najbolji originalni scenario za Petparačke priče.
„Nismo ni zamišljali da ćemo 30 godina nakon što smo zajedno radili iza pulta u video klubu, ponovo raditi istu stvar kao tada: strastveno pričati o filmovima“, rekli su Tarantino i Ejveri u zajedničkoj izjavi, a zatim su i nastavili:
„Gledanje filmova je ono što nas je prvobitno spojilo i sprijateljilo, a naša ljubav prema filmovima nas i danas spaja. Tako smo se okružili originalnom Video Archives kolekcijom, gde smo obojica radili pre nego što smo postali proslavljeni filmski stvaraoci, i putovali smo kroz vreme nazad u zlatno doba VHS-a.”
Tarantino je posle uspeha filma Once upon a time in Hollywood objavio da će snimiti samo još jedan film pre nego ode u penziju. Ove nove zanimacije koje sebi pravi, možemo samo da pročitamo kao kupovanje vremena pre nego izbaci svoj poslednji veliki film. Rodžer Ejveri, nakon Oskara za Petparačke priče, nije imao ni približno veliku karijeru kao njegov ortak Kventin. Nakon par osrednjih scenarija, povlačio se u opskurne projekte, da bi 2008. učestvovao u saobraćajnoj nesreći u kojoj je poginula žena, zbog koje je Ejveri proveo i godinu dana u zatvoru.
Naslovna fotoografija: EPA EFA