Netfliks uveo novinu koju ćete voleti!
Imali ste dug dan, puno posla, dugu vožnju i nekoliko obaveza pre nego što ste stigli kući. Umorni ste i nemate snage da gledate trosatni film na Netfliksu. Sigurni ste da ćete zaspati. Srećom, ova platforma ima rešenje za vas. Ako nemate motivacije za gledanje predugačkog programa, sada možete odabrati kategoriju „kratkih filmova”, gde možete pronaći „filmove ispod 90 minuta”.
Kako je nastala?
Sve je počelo s video sadržajem koji je postao viralan. Scena se odigrala tokom poznate emisije Saturday Night Live. Pit Dejvison, Kris Red, Sajmon Reks i Gana ismejali su prekomernu dužinu pojedinih filmova na Netfliksu. Konkretno, u pesmi spota možemo čuti stihove koji zagovaraju kraće filmove: „Tri sata i četrdeset sedam minuta? Čoveče, ti si lud! Ne, hvala, radije ću pogledati kratki film kao što je Driving Miss Daisy, ili kratki film kao što je Bambi”.
short movies >>>> pic.twitter.com/dLidIQh8Vi
— Saturday Night Live – SNL (@nbcsnl) April 3, 2022
Video koji ste odgledali izazvao je pometnju, posebno na mrežama, a predstavnici kompanije odmah su odgovorili da je to „dobra ideja”. Tako je nastala ova nova Netfliks kategorija.
Koji filmovi se nalaze u ovoj kategoriji?
U ovoj kategoriji očito nalazimo samo kraće filmove, u koje se ne ubrajaju The Batman koji traje 2h 57 ili Once Upon a Time in the West s vremenom gledanja 3h 47. U katalogu nalazimo:
- The Weekend Away (1h 29)
- Welcome to Zombieland (1h 28)
- Texas Chainsaw Massacre (1h 21)
- Scary Movie (1h 28)
- Hotel Transylvania (1h 31)
- Sausage Party (1h 29)
- The Silence (1h 30)
- Babysitting 2 (1h 33)
- Believe Me: The Abduction of Lisa McVey (1h 27)
- The Guilty (1h 30)
Netfliks preuzima Tinder model
Tu nije kraj novostima. Inspirisana aplikacijom za upoznavanje Tinder, platforma je postavila opciju lajkova ili prevlačenja, kako bi se znalo da li vam se program koji ste upravo odgledali svideo ili ne. Šlag na torti? Ako se korisniku veoma dopao film, može ga čak i „super-lajkovatiˮ klikom na dva palca nagore. Cilj je da se prepozna šta se korisniku sviđa kako bi mu ponudili programe prilagođene njegovim željama.
Ovo je ono što Kristin Doig-Kardet, direktorka inovacija proizvoda i iskustva personalizacije u Netflksu, objašnjava u saopštenju za javnost: „Korisnici nikada nisu imali toliko izbora kao danas. Vrlo je važno što smo u prilici da pronađemo emisije i filmove koji će vam se svideti. Želimo i dalje Netfliks da činimo mestom za najlakše pronalaženja programa za gledanje. To je prostor daljeg ulaganja, pružajući ove mehanizme kako bi vratili više kontrole korisniku da svoje iskustvo prilagodi svom ukusuˮ.
Izvor: Elle France
Naslovna fotografija: Aleksandra Sapozhnikova / Unsplash