Objavljen je trejler za „Lady Chatterley’s Lover”
Ema Korin postala je prepoznatljiva širom sveta nakon tumačenja Dajane, princeze od Velsa u seriji „The Crown”. No, naredna uloga u kojoj ćemo je gledati daleko je od naivne mlade kraljevske porodice, jer je oživela Konstancu Četerli u napetoj Netfliksovoj adaptaciji najskandaloznijeg romana D. H. Lorensa, „Lady Chatterley’s Lover”. Prvi put objavljena u Evropi ’20-ih, eksplicitna priča o Baronovoj ženi koja započinje burnu aferu sa svojim lovočuvarom pronašla je britanskog izdavača tek ’60-ih, a „Penguin Books” je kao rezultat toga postao predmet istorijskog suđenja za bestidnost.
Lor de Klermon-Toner zauzela je rediteljsku poziciju, dok je scenario napisao Dejvid Magi. Kada je reč o glavnim ulogama, Džek O’Konel tumači poletnog i iznenađujuće delikatnog Melorsa, Metju Daket frustriranog Ser Kliforda Četerlija vezanog za invalidska kolica, a Džoli Ričardson, odanu gospođu Bolton, Klifordovu medicinsku sestru. Međutim, to je film Eme Korin, zvezde u usponu koja prožima Koni žestokom inteligencijom i nemirnom energijom koja nadilazi okvir razdoblja. „Kada smo prvi put razgovarale, Ema mi je pričala o sceni u kojoj Koni pleše gola na kiši”, izjavila je rediteljka za Vogue o magnetskoj glavnoj ulozi. „Ema je rekla: ‘Ovo je tako oslobađajući trenutak. Želim da istražim taj osećaj ekstatične slobode. Ema je tako slobodnog duha i mislim da su to hteli da izraze kroz Koni”.
To je trenutak koji deluje izrazito moderno, čak i šokantno, ali francuska rediteljka nikad nije sumnjala u upliv savremenog. „Kada sam ponovo čitala roman, pomislila sam da je mogao biti napisan danas”, dodaje ona. „Zastrašujuće je da se nije toliko toga promenilo od ’20-ih. Kao žene, još uvek se borimo za jednakost. Ideja da je žena slobodna još uvek je skandalozna. Morate samo pogledati šta se dogodilo u slučaju Rou protiv Vejda i šta se sada događa u Iranu. Ova knjiga govori o ženskom putu do osnaživanja, do kontrole vlastitog tela, posedovanja svoje seksualnosti i sopstvenog života. Cilj mi je bio da naglasim njeno gledište, a publici dam intuitivno iskustvo žene koja doživljava zadovoljstvo. Tako da se čini dostupnim”.
Dakle, kako uneti svežinu u priču koja je već bezbroj puta adaptirana? „S prilično širokim kadrom”, odgovara De Klermon-Toner. „I kostimima”. Zasluge, kaže ona, pripadaju kostimografkinji Emi Frajer, koja je pronašla autentične odevne predmete tog doba, ali je takođe pribavila komade inspirisane ’20-im savremenih marki, uključujući Zimmermann i Vilshenko. „Nismo želeli da ostanemo zarobljeni tim periodom, pa smo se držali krojeva u stilu ’20-ih, ali smo koristili moderne dezene i svetlije tkanine”, nadovezala se rediteljka. „Želeli smo boemski osećaj, a ideja je bila da Koni može sve lakše da se skida kako film odmiče, s komadima koji su kao saliveni. Želeli smo da razdraganost, ali i ne kao u filmu Marie Antoinette. Želeli smo bezvremen izgled”.
Rezultat je živopisno prepričavanje koje se razlikuje od svojih prethodnika, što dokazuje i prvi trejler. U njemu vidimo intimni odnos Koni i Melrosa priljubljenih uz drvo, ali i ono što je prethodilo u odnosu sa Ser Klifordom Četerlijem. Primetan je strah po ulasku u novi dom, koliko se otuđeno oseća u sjajnom okruženju svog supruga, a prikazan je i prvi susret s Melorsom. „Mislim da nisam shvatala koliko sam bila usamljena”, šapne mu Koni. „Do ovog trenutka”. Dve stvari koje sigurno znamo? Ova senzualna drama sigurno će privući novu publiku Lorensovom klasiku i učvrstiti poziciju Eme Korin kao jedne od najuzbudljivijih glumaca svoje generacije.
Izvor: Vogue UK