Upoznajte glumicu koja će biti zvezda 2. sezone serije „Bridgertonˮ!
Dok iščekujemo nove epizode hit serije iz naslova, koja obara sve rekorde gledanosti, vesti dobijamo na kašičicu. Ipak, postoje neke pojedinosti koje su izvesne, kao što je ta da ćemo u nastavku gledati ekranizaciju drugog romana Džulije Kvin iz ove edicije, originalnog naslova The Viscount Who Loved Me.
Samim tim radnja će biti preusmerena na lik Entonija Bridžertona, a dosadašnja glavna junakinja u tumačenju Fibi Dinvor, inače u srodstvu sa njim, otići će u drugi plan. Sa druge strane, upoznaćemo novu damu Kejt Šarmu, koju će oživeti Simon Ešli. Više o dosadašnjoj karijeri ove glumice otkrijte u redovima koji slede.
Entoni Bridžerton, bar tokom prve polovine sezone, ludo će biti zaljubljen u nju, te je vrlo verovatno da će Simon postati neka vrsta zamene za dosadašnjeg protagonistu Rege-Žan Pejdža, samo drugog pola. Glumica, koja ima 26 godina, do sada je bila gotovo nepoznata javnosti, te je prilika da zaigra u ovom ostvarenju kompanije Netfliks veliki korak u karijeri.
Ipak, ukoliko ste gledali seriju Sex Education, nije vas prevario utisak da je deo i te glumačke družine. Još kao mala, Simon je osetila kojim će se pozivom baviti, što je izazvalo osude njene porodice indijskog porekla. To je nije pokolebalo da okuša sreću u jednoj od najprestižnijih škola glume u Londonu, koju je pohađala čuvena Kejt Vinslet. Veštine i znanje koje je tamo stekla otvorili su joj put ka prvim snimanjima – serijama Woolblood i Broadchurch, koje iako nedovoljno popularne na našim prostorima slove za kvalitetne naslove u Velikoj Britaniji.
Pomalo neočekivano, Simon je tokom leta za nama postala zaštitno lice ženskog parfema kompanije LOEWE, nazvanog Paulaʼs Ibiza. Tom prilikom sarađivala je sa kolegom Aronom Pajperom i modelom Fernandom Lindezom. Takođe, postala je deo septembarskog izdanja magazina Vogue, pozirajući odevena u komade modne kuće Prada. Za njen izgled tada se pobrinuo Edvard Eninful, ali glumica se tu nije zaustavila, već je kao influenserka postala promoter modnih kuća Gucci, Miu Miu i Chanel.
U međuvremenu, njen Instagram profil zapratilo je gotovo pola miliona pratilaca, a sva je prilika da će ta cifra dodatno porasti nakon premijere novog poglavlja serije. Za sada nije poznato kada ćemo gledati nastavak, ali svakako u nekom trenutku naredne godine.
Izvor: Vogue España
Fotografije iz naslovnog kolaža: Pietro S. D’Aprano, Stephane Cardinale – Corbis