Iron Maiden je 90-ih snimio najčudniju reklamu za vezivanje pojasa: Vređalica koja je oduševila Bušov kabinet
Iron Maiden je bend nezaobilazno povezan sa istorijom rok muzike i jedan od najpopularnijih bendova svih vremena.
Njihovu popularnost je početkom 1990-ih godina pokušalo da iskoristi Ministarstvo saobraćaja Sjedinjenih Američkih Država za jedan neobičan oglas.
Oni su tada snimili video reklamu od 30 sekundi na temu važnosti vezivanja sigurnosnog pojasa u automobilima, što je bio samo jedan u nizu snimaka u okviru iste kampanje.
U snimku glavne uloge tumače Vins i Lari, kreš test lutke, koje su služile kao dobroćudne ali ne baš pametne maskote cele kampanje.
Oni idu na koncert grupe Iron Maiden i oduševljeno slušaju naslovnu pesmu sa albuma No Prayer For The Dying: „Ovo hedbengovanje je zanimljivije od proletanja kroz šoferšajbnu”.
Iron Maiden je poznat po žestokim i uvek popunjenim koncertima
Koncert se završava, a Brus Dikinson se obraća publici rečima: „Laku noć od grupe Iron Maiden, vozite bezbedno! Zapamtite da se vežete da ne biste završili kao Edi”.
Edi se naravno odnosi na sveprisutnu maskotu benda, lika koji podseća na zombija, iako se pojavljuje u najrazličitijim izdanjima.
Dikinson u kolima dodaje još i: „Vežite se, ne budite glupani”. Ovde je primenjena igra reči jer reč „dummy” na engleskom znači i lutka i glupan.
Oglasi sa ovim kreš test lutkama bili su ideja Sema Skinera, koji je u to vreme bio šef kabineta predsednika Džordža Buša.
On je toliko bio posvećen ovoj kampanji da je poželeo da pozove Brusa Dikinsona u Belu kuću da upozna Buša, ali se to nikada nije dogodilo.
Izvor: Louder