Muzička recenzija: Dimitrije Dimitrijević „Čar pitanje“ (Menart 2021)
Da se razumemo na samom početku: Dimitrije Dimitrijević je ime benda Dimitrija Simovića iz niškog afro fank benda Igralom. Kako široj publici ni jedan od dva Dimitrija ne znače skoro ništa, vredno je spomenuti da je ovaj potonji na mesto ovog prvog snimio zavodljivi debi album, kriptičan baš kao i Dimitrijev identitet. Kako muzički i lirski ne može da bude deo šire tapiserije modernog srpskog zvuka, jasno je da je projekat začet u Zagrebu pre koju godinu uz pomoć Ivana Grobenskog, mističnog hrvatskog muzičara.
Ako zanemarimo teoriju, i jednostavno preslušamo album bez mnogo uplitanja Igraloma, imamo zanimljiv, neočekivano konzistentan album koji traje nešto malo više od pola sata, ali s raskošnom erudicijom i muzičkom elokvencijom. Ako bismo skinuli ritam-sekciju iz rane faze KKN, dodali prstohvat Irie FM, iseckali sve faze zagrebačkog benda Yammat, dodali ponoćnu atmosferu nekog zadimljenog niškog kluba posle drugog dana Nišvil festivala, onda imamo Čar pitanje, koji bi u Hrvatskoj zasigurno našao širu publiku i dobio makar jedan Porin za aranžmane.
Međutim, ovde imamo Simovića koji se poziva na Pekića, i zanimljive muzičke goste poput Sare Renar, Viktora Slaminga, Vedrana Peternela, Igora Pavlice koji stvaraju potentnu muzičku muskulaturu gde svaka pesma kao da ima veličanstveni krešendo i tera da se presluša opet. Trijumf hemije.