Ova pesma je trenutno najveći hit u Srbiji: Svi je navodno mrze, a opet je prva na trendingu na Jutjubu
Pesma „Kripto“ koju izvodi pevačica Popovska, objavljena je pre samo 11 dana, a već danas je na samom vrhu trending liste Jutjuba.
Reč je o sad već poznatom muzičkom liričkom žanru kod nas – nabrajanje brendova i vrsta novca, s tim što je ovde pridodat vruć brazilski ritam zbog čega je pesma postala mrdajući banger, uz video u kom pevačica provokativno izgleda.
Prva pesma u trendingu na Jutjubu:
U videima na TikToku čak se i ona šali i “citira kritike”: “Sve vas kao nervira Kripto, ali ste ga doveli do prvog mesta u trendingu. Somethig’s not adding up”
@wolfdoraa HVALA VAM ZA #1 ♬ KRIPTO – POPOVSKA
I stvarno – kripto, euro, dolar, Porše, Hilton… i tako sve do Iv sen Lorana . Na početku nas je sačakalo sve kao jedan veliki WTF moment, a onda je stiglo nevoljno priznanje da se pesma uhvatila u podsvesti i da neće napolje.
Komentari sa mreža:
– „Deluje kao reklama? Ali pevušim je dok perem zube.“
– „Nervira, ali sam je pustio 37 puta.“
– „Brendovi + kripto = genijalno isprazno.“
Ko je Popovska?
Teodora Popovska, tinejdžerka iz Kragujevca (rođena 23. juna 2005), startovala je karijeru kao TikTokerka tokom pandemije 2020. i danas ima oko pola miliona pratilaca. U javnosti se pojavila kao saradnica Relje Torina (sa kojim je donedavno bila u vezi) i porodice Generacija Zed – produkcijske kuće iz Beograda osnovane 2019. godine. Tim povodom izdala je nekoliko uspešnih singlova u saradnji sa Torinom: Haos Lom, Kokakola, Problema.
U julu 2025. lansirala je svoj prvi solo projekat „Kripto“, sa vizuelom i produkcijom u stilu njihove kuće ali i estetike japanske anime, što je već ceo interent ispratio kao viral fenomen
Zašto funkcioniše?
Pesma je miks zaraznog ritma i trivijalnosti, što je glavna fora za generaciju Z. To je publika koja diše TikTok i viralne bombe. Uvek je spremna da se skloni od ozbiljnih poruka, a da pevuši non-stop besmislice.
I eto, dok kritičari gunđaju o praznim tekstovima, iz generacije Z su pokazale da gomila “kontenta” i šala može da pretvori i reklamnu nabrajalicu u mim soundtrack leta.

Trenutno nema komentara! Budite prvi