5 karakteristika zrelih muškaraca
Zrelost ne zavisi od starosti. Većina ljudi pre ili kasnije sazri. Postavlja se pitanje, šta jednog muškarca čini zrelim? Ponudićemo…
Danski brend nameštaja i kućnog tekstila JYSK predstavio je nove baštenske setove i prozvode sa FSC sertifikatom za kreiranje letnje oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje pirinča, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.
Novi trendovi koje je kompanija JYSK predstavila inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svet i nedavne promene u svakodnevici koje su se događale na svetskom nivou. Misija kompanije JYSK je da proizvode učini vanvremenskim kada je reč o estetici, funkcionalnosti i održivosti.
Dešavanja u proteklom periodu i pandemija promenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i beg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSK-a.
JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 radnji i četiri webshopa i nešto više od 1.350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Hotel za insekte
Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog sveta i ravnoteže života u prirodi, a prema procenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom sveta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi rešila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski nameštaj i dekoracije u šumskom okruženju na događaju „Feel Scandinavia” u organizaciji JYSK-a.
Foto: Promo
Zrelost ne zavisi od starosti. Većina ljudi pre ili kasnije sazri. Postavlja se pitanje, šta jednog muškarca čini zrelim? Ponudićemo…
Svaka majka sanja o tome da u svoje dete uloži maksimum i odgaji srećnu i skladnu osobu, no ponekad takve…
Brak je uobičajen sledeći stepenik u većini ozbiljnih veza, ali nažalost mnogi brakovi se i dalje završavaju razvodom. Da biste…
Iako je dominantno mišljenje u vezi sa video igrama da su one loše za decu i da bi trebalo da…
S početkom vrućine postavlja se pitanje šta obući na posao. Leti odabir za radne dane nije nimalo lak. Pred odećom…
Epidemija Covid-19 negativno se odrazila na mentalno zdravlje stanovnika većine zemalja, i o tome treba da se polemiše. Stoga smo…
Kako bi svečano predstavio najsvežijeg člana porodice, omiljeni sajder brend, Somersby, održao je nestvarno dobru žurku. Novi letnji ukus na…
U susret letnjoj sezoni, u McDonald’s restoranima možete doživeti nova sladoledna iskustva – sladolede sa dodatkom Plazme, kreirane u saradnji…
Najpopularnija zelena šoping oaza u Beogradu, ADA MALL, slavi svoj treći rođendan uz slogan „JOŠ UVEK MLADI I LUDI“. Tim…
Balans+ jogurt klinički je dokazan saveznik u održavanju probavne ravnoteže na šta je na druženju sa medijima podsetila i naša…
Instagram, TikTok, Snapchat – popularne društvene mreže koje okupljaju mlade, ali iza sebe kriju veliku količinu kvalitetnog kontenta. Kako bi…
Kompanija METRO Cash&Carry Srbija obeležava IDAHOBIT – Međunarodni dan borbe protiv homofobije, bifobije, interseksfobije i transfobije, simboličnim podizanjem LGBTIQ zastave…