• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Lidl i Essity za lepši život svakog deteta

Lidl i Essity za lepši život svakog deteta

CityMagazine
04.10.2021. 2 min PRPromo

Lidl i Essity od danas pokreću kampanju Za lepši život svakog deteta, u okviru koje će se, do 7. Novembra, od svakog prodatog Zewa i Libresse proizvoda, odvajati po 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih, konkretno, za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu.

„Akcijom „Za lepši život svakog deteta” želimo da podstaknemo lokalnu zajednicu da svojim učestvovanjem omogući bezbrižnije odrastanje i lepšu svakodnevicu najosetljivijem delu stanovništva – deci. Kompanija Essity i njeni brendovi žele da pruže pomoć i podršku tamo gde je ona najpotrebnija, zato pozivamo sve koji su u mogućnosti, da kupovinom Zewa i Libresse proizvoda u Lidl prodavnicama podrže našu inicijativu i pruže ovoj deci šansu za lepšu budućnost“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić, Customer marketing menadžer za jugoistočnu Evropu, iz kompanije Essity.

Kompanija Lidl, koja u ovom trenutku broji više od 50 prodavnica u više od 30 gradova širom Srbije,  se kao društveno odgovorna kompanija vrlo rado odazvala pozivu na saradnju.

„Ova akcija na jednostavan način omogućava potrošačima da se uključe i pomognu deci koja su bez krova nad glavom. Tokom redovne kupovine i nabavke potrebnih proizvoda, po povoljnim Lidl cenama, oni na jednostavan način daju mali, ali značajni doprinos za obnovu Svratišta za decu, koje ovim mališanima obezbeđuje smeštaj i utočište. Drago nam je kada smo u prilici da udruženim snagama pomognemo onima kojima je pomoć potrebna“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Lidl i Essity za lepši život svakog deteta

U okviru kampanje „Za lepši život deteta“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u asortimanu Lidl, higijenski i dnevni ulošci brenda Libresse i toaletni papir, te kuhinjski ubrusi brenda Zewa. Radi dodatnog podsticanja potrošača na učešće, tokom trajanja kampanje biće organizovani i akcijski podsticaji, u vidu sniženja cena proizvoda uključenih u kampanju namenjenu podršci Svratištu.

Korisnici usluge Svratište su deca uzrasta od pet do 15 godina koja su, zbog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. Svratište im obezbeđuje redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja. Svratište u Beogradu za decu korisnike predstavlja sigurno okruženje koje odgovara na njihove potrebe, ujedno pružajući podršku negovanju psihosocijalnom razvoju deteta.

Naslovna fotografija: Unsplash

Oznake:

essityhumanitarna akcijalidlsvratište

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Da li je moguće popraviti loš prvi utisak?
Prethodni

Da li je moguće popraviti loš prvi utisak?

Nagrađene fotografije prirode koje otkrivaju lepotu našeg sveta
Sledeći

Nagrađene fotografije prirode koje otkrivaju lepotu našeg sveta

Sledeći
Nagrađene fotografije prirode koje otkrivaju lepotu našeg sveta
04.10.2021.

Nagrađene fotografije prirode koje otkrivaju lepotu našeg sveta

Prethodni
04.10.2021.

Da li je moguće popraviti loš prvi utisak?

Da li je moguće popraviti loš prvi utisak?

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    bend gutalax
    Posle svirke ovog benda drugačije ćete posmatrati svet: Bili smo na sumanutom koncertu i još uvek skidamo toalet-papir sa sebe
    CityMagazine
    brain rot
    Ovo su “najbolje” domaće brain rot pesme za 2025: Evo šta nam je sve iskakalo sa TikToka ali i iz frižidera
    CityMagazine
    „Kad čujem ‘dvesta na sat‘ meni odmah proradi uslovni refleks: Đorđe Čvarkov u dve reči o romantici devedesetih
    „Kad čujem ‘dvesta na sat‘ meni odmah proradi uslovni refleks: Đorđe Čvarkov u dve reči o romantici devedesetih
    CityMagazine
    najbolji filmovi 2025
    Ovo su najbolji filmovi 2025. : Neke ste voleli, neke niste podnosili, ali o svima se cele godine pričalo
    CityMagazine
    Tradicionalne supruge romantizuju majčinstvo, a filmovi ove godine ga prikazuju kao čist horor
    Tradicionalne supruge romantizuju majčinstvo, a filmovi ove godine ga prikazuju kao čist horor
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖