Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Lidl Srbija podržava žensko preduzetništvo

AUTOR: CityMagazine 07 Mar, 2022
Lidl Srbija podržava žensko preduzetništvo

U susret osmom martu, Danu žena, kompanija Lidl Srbija raspisala je konkurs Snažne. Hrabre. Važne. koji ima za cilj da okupi uspešne preduzetnice u Srbiji i promoviše njihove proizvode. Konkurs traje do 31. marta, do kada sve zainteresovane poslovne žene mogu da dostave potrebnu dokumentaciju za prijavu putem mejla, nakon čega će najmanje trideset artikala naći svoje mesto u okviru akcijske nedelje na policama u preko 57 Lidl prodavnica širom Srbije.

Konkursom Snažne. Hrabre. Važne. kompanija Lidl Srbija podržava osnaživanje žena i pruža mogućnost preduzetnicama da svoje proizvode, u koje je uloženo mnogo znanja, truda i ljubavi, predstave Lidlovim potrošačima. Odabrane preduzetnice će kroz saradnju sa Lidlom steći iskustvo u plasiranju robe u ovom tipu maloprodaje, povećati vidljivost i osnažiti svoje poslovanje.

„Kao kompanija potpisnica ‘Principa Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena’ (WEPs) obavezali smo se ne samo na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, već i da ćemo vršiti pozitivni uticaj na društvo i okruženje u kome poslujemo. Zbog toga nam je posebno drago što ovogodišnji Dan žena posvećujemo uspešnim damama i pozivamo ih da se prijave svojim proizvodima“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Pravo na učešće u konkursu imaju preduzetnice, privredna društva, registrovana poljoprivredna gazdinstva u Srbiji koja se bave proizvodnjom iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu – čiji su vlasnici žene. Sve zainteresovane preduzetnice mogu se prijaviti za učešće u konkursu Snažne. Hrabre. Važne.putem e-mail adrese snazne.hrabre.vazne@lidl.rs, a svi detalji u vezi sa uslovima i pravilima participacije, mogu se pronaći na sajtu lidl.rs/zene-preduzetnice. Takođe, u sklopu prijave, potrebno je poslati i uzorak proizvoda sa kojim je predviđeno učestvovanje na konkursu.

U drugoj polovini tekuće godine, nakon konkursa, odabira proizvoda i nakon završenih procesa kontrole i ulistavanja proizvoda, oni će se naći na policama Lidla u okviru jedne tematske nedelje. Potrošači će u Lidlu moći da kupuju i uživaju u minimum 30 odabranih proizvoda srpskih preduzetnica.

Podsećamo da Lidl Srbija podržava žene u svakom segmentu svog poslovanja, što potvrđuje činjenica da je ova kompanija, u sklopu globalne inicijative za poboljšanje položaja žena na radnom mestu, potpisala i „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) čime se javno obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, kao i tamo gde njeno poslovanje može da ima uticaj.

Naslovna fotografija: Promo

Najčitanije

Zašto nam neko ide na živce? Psiholozi kažu da vam se odgovor neće dopasti

Šta se dešava kada nam neki ljudi idu na živce? Psiholozi kažu sledeće… Može se desiti da pri prvom susretu…

Pun, krvavi mesec u Ovnu od 9. oktobra donosi burne promene: Na ova tri znaka će najviše uticati

Oktobarski pun mesec ima mnogo imena – lovački mesec, selidbeni mesec, ledeni mesec ili krvavi mesec. Biće na vrhuncu 9.oktobra…

Razvodi se zlatni američki par nakon 12 godina braka: Razlog je njegovo prekršeno obećanje

Žizel Bundšen i Tom Brejdi angažovali su advokate za pokretanje brakorazvodne parnice, potvrdili su izvori za Page Six. Par je…

Ovo su najusamljeniji horoskopski znaci

Biti sam i biti usamljen nije isto, jer vam može biti zabavno i kada ste sami, ali kako onda razlikovati…

Maslac, margarin ili gi puter? Evo koji je najzdraviji

Ljudi se često pitaju da li je za zdravlje bolja opcija maslac ili margarin. Da je to sve češća briga…

Najnovije - Promo

Podržimo naše heroine – Lindex i kupci već osam godina u zajedničkoj misiji

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u…

Natural Vibes je nova Dr. Oetker linija proizvoda bez dodatog šećera

Natural Vibes je nova Dr. Oetker linija proizvoda bez dodatog šećera, koja donosi vedrinu tokom celog dana uz jednostavno kontrolisanje…

Callebaut je lansirao NXT generaciju kultne čokolade NXT M_lk

VEGANSKA, BILJNA, BEZ MLEKA I LAKTOZE, NOVA čokolada za šefove i zanatlije donosi pravo uživanje bez kompromisa 5 brend ambasadora…

German.Local.Culture – ideje za savršen odmor

U sklopu svoje kampanje German.Local.Culture Turistička organizacija Nemačke pripremila je pregršt zanimljivih ideja za putovanje koje će vam pomoći prilikom…

HONOR 70 5G nudi inovativna rešenja koja pomeraju granice videografije

Živimo u vremenu kada mobilni telefoni sve više dobijaju na značaju, postaju sastavni deo čovekovog života i mogu se koristiti…

Da li želite da ostanete vitki uz slatkiše? Ovo je način

Da li i vama odricanje od slatkiša teško pada? Ako i dalje želite da uživate u slatkim namirnicama i pićima…