Digitalk Media Days konferencija 26. i 27. oktobra u Nišu
I ove godine u Nišu će se, na konferenciji Digitalk Media Days, okupiti relevantni učesnici medijskog tržišta – agencije, tehnološki partneri, izdavači, novinari, oglašivačke mreže i oglašivači, konsultanti, donatori, saopštili su organizatori. Digitalk Media Days konferencija održava se 26. i 27. oktobra u Nišu.
Kako se dodaje, učesnike očekuju dva dana programa, više od 20 govornika koji će kroz predavanja, panele, radionice i studije slučaja podeliti svoje znanje i iskustvo.
Neki od govornika koji dolaze u Niš su:
„Srđan Erceg, u ime Infinity Lighthouse produkcije koji će podeliti kako jedna nezavisna produkcija i izdavačka kuća fokusirana na ljubitelje sportskih sadržaja može poslovati profitabilno na tržištu Srbije. Vuk Brajović, agencija Providence, koja je zvanični zastupnik Viber-a za Srbiju i region koji će predstaviti primere profesionalne upotrebe najrasprostranjenije mreže za razmenu poruka i sadržaja. Nevena Tomović, magazin Lice ulice, koja će podeliti iskustva fundraisinga zahvaljujući kome organizacija i magazin uspešno funkcionišu već 13 godina. Aleksandar Ašković, konsultant za poslovnu primenu i komercijalizaciju Youtube sadržaja. Ivan Bevc, osnivač izdavačke kuće Booka, urednik i domaćin 100 minuta buke podkasta, i pokretač City magazina u Srbiji, koji će podeliti svoje iskustvo kako izdavački biznis može da bude održiv bez kompromisa kada je kvalitet u pitanju. Miloš Mileusnić, osnivač Naslovi.net i autor Liteanalytics platforme za koja vlasnicima sajtova omogućava jednostavnu analitku poseta i izveštavanje poštujući privatnost posetilaca naših sajtova i GDPR legislativu“, naveli su organizatori.
Jedan od osnivaća Digitalk-a Vitomir Ognjanović govorio je o ovogodišnjem fokusu konferencije.
„Današnji novinari i urednici preuzimaju višestruke uloge. One se protežu izvan tradicionalnih oblasti. Moraju da ovladaju domenom analitike, dešifruju zamršene obrasce segmentacije i vešto se kreću kroz trendove koji se često prebrzo menjaju. Oglašavanje u medijima danas, neuporedivo je kompleksnije nego pre samo nekoliko godina kada je fokus bio na bannerima i brendiranju“, istakao je.
Na konferenciji će biti prikazani primeri dobre prakse i zanimljive studije slučaja iz Srbije i regiona. Poseban segment konferencije biće posvećen upotrebi veštačke inteligencije u novinarstvu – od kreiranja sadržaja do vizualizacije podataka, dodaje se.
Pored nekoliko lokalnih stručnjaka, radionicu na temu primene AI u novinarstvu održaće Dejv Birs, čije kurseve za praktičnu primenu AI alata u profesionalne svrhe na platformi LinkedIn Learning je pohađalo više od 100.000 polaznika u poslednjih godinu dana.
„Veoma nam je važno da na jednom mestu skupimo ljude iz medijskih agencija, velike i male medije i brendove, odnosno oglašivače. Svi se mi najčešće držimo svojih, zatvorenih krugova i teško je novim idejama i informacijama da cirkulišu. Mi smo tu da ih okupimo u prijatnoj i prijateljskoj atmosferi, i damo im mnogo važnih i konkretnih tema za razgovor“, zaključio je Vitomir Ognjanović.
Sve informacije možete pronaći na sajtu konferencije.