Tradicionalni humanitarni novogodišnji događaj za decu prihvatilišta – veče humanosti, emocija i beskrajne radosti
Sinoć je u rezidenciji italijanskog ambasadora održan tradicionalni humanitarni Novogodišnji modni događaj, u organizacija agencije Fabrika, u saradnji sa italijanskom ambasadom.
Kao i prethodnih godina, mališani iz Prihvatilišta su svoja pisma Deda Mrazu poslali agenciji Fabrika. Pored poklona koje su poručili od Deda Mraza, izrazili su i želju da upoznaju svoje idole – poznate ličnosti: reditelja i glumca Radoša Bajiać , glumce Bojanu Ordinaćev, Nenada Okanovića, Anju Alač Josifovski, pevaćicu Sanju Vučić, repere Nigora i Djusa, kreatorku Vericu Rakočević i influenserke Ivanu Korab i Mimu Zečević.
Neopisiva radost dece, koja su zahvaljujući Fabrici i brojnim donatorima dobila sve što su poželela, izmamila je suze svim prisutnima. Najveća sreća za decu bila je prilika da upoznaju i zagrle svoje idole, koji su im uručili poklone i našli vremena da se odazovu pozivu u zgusnutom decembarskom programu, fotografisali se sa njima i bili presrećni i uzbuđeni koliko i deca.
Događaj je otvorio italijanski ambasador, Njegova Ekselencija gospodin Luka Gori, dok je Vesna Mandić, vlasnica agencije Fabrika, učestvovala i u podeli poklona, kao, kako je istakla,
„Dedamrazica”.
U okviru programa, tradicionalno je organizovana i modna revija na kojoj je prikazana najnovija kolekcija Nicolas concept store Srbija koja je oduševila publiku modernim, ali pre svega šik i elegantnim modelima. Nicolas Concept Store je jedna od najboljih i najprestižnijih multibrend prodavnica u regionu koja zastupa i prodaje kolekcije najpoznatijih internacionalnih modnih dizajnera i kuća. Pojavljivanje vlasnice Sanje Jakić, koje je izazvalo ovacije, je pokazalo koliko se publici dopala prikazana moda.
U pozdravnom govoru, Vesna Mandić je objasnila zašto od prve godine kombinuju dodelu poklona deci Prihvatilišta i modnu reviju. Prvi razlog je što je 2011. prva dodela poklona održana u okviru tracionalnih modnih revija koje je Fabrika organizovala u decembru. Radost dece što su proveli vreme sa manekenkama i poznatim ličnostima je bila tako velika, da je agencija Fabrika nastavila sa ovom „uspešnom formulom”. Drugi razlog je činjenica da se deca Prihvatilišta nikada nisu osećala nesrećnima zbog izlaska u drugi, za njih luksuzni svet. Čak naprotiv, to im samo daje motiv da prevaziđu svoje trenutne nedaće, vredno rade i uče, kako bi ga jednog dana dostigli.
Po završetku revije, mališani iz Prihvatilišta su otpevali svoju himnu uz podršku publike nakon čega su se svi zajedno – i deca i njihovi idoli i brojni ambasadori i ugledne zvanice, beskrajno radovali, pevali i igrali uz pesmu Maraje Keri „All I Want for Christmas Is You”. Deca su bila presrećna, što i jeste cilj ovog događaja, učiniti Ih presrećnim, radosnim i pre svega voljenim.
Događaj je realizovan, kako je naglašeno, uz podršku pre svega prijatelja, a ne sponzora, koji uvek podržavaju događaje Fabrike posvećene deci Prihvatilišta, a to su pre svega Telegroup, Belspece i Biomedika, kao i Moj kiosk i Converse Srbija.
Prilikom dodele poklona, istaknuti su i brojni donatori: banka Intesa, Sport Vision, Dexy Co, Yetel, obuća Metro, Verica Rakočević, Laptop centar, Rowenta, Swatch(Absolut time), Sanya designe i Stim Impport, Golden Rose i Jaffa.
Posebna pažnja posvećena je umetničkom talentu dece iz Prihvatilišta, koja stvaraju izuzetna dela u okviru svojih umetničkih radionica. Tokom koktela, Italijanska ambasada je organizovala prodaju njihovih radova, čime je osim prikupljanja sredstava podignuto i samopouzdanje dece, jer su dobila priliku da valorizuju svoj talenat.