United Media dovodi internacionalnu nagradu Emmy® u Dubrovnik
Nova TV, po prvi put u regionu, domaćin je polufinalnog kruga žiriranja prestižne internacionalne nagrade Emmy®.
United Media, medijski ogranak United Grupe vodećeg telekomunikacionog i medijskog operatora u Jugoistočnoj Evropi, izabrana je od strane Internacionalne akademije za televizijsku umetnost i nauku da bude deo procesa selekcije za međunarodne nagrade Emmy®.
Proces selekcije za Emmy® nagradu je duga procedura tokom koje se članovi žirija sastaju na različitim lokacijama širom sveta. Konačne nominacije za ukupno 15 kategorija biće objavljene u septembru, a pobednici će biti otkriveni na 50. međunarodnoj ceremoniji dodele nagrada 21. novembra u Njujorku.
Po prvi put u regionu, Nova TV, koja je deo United Media, biće domaćin polufinalog izbora u jednoj od kategorija 14. septembra u Dubrovniku.
Komentarišući ovaj prestižni poziv, izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić izjavila je: „Učestvovanje naše kompanije u procesu selekcije kandidata za međunarodnu nagradu Emmy® veliko je priznanje naše stručnosti u ovoj oblasti i još jednom potvrđuje našu lidersku poziciju na medijskom tržištu jugoistočne Evrope. Kao jedna od vodećih kompanija u ovoj oblasti na svim tržištima negujemo izuzetnu kreativnost, visoke standarde produkcije i konstantno ulažemo u vrhunske televizijske sadržaje“.
Dražen Mavrić, izvršni direktor Nove TV, najgledanijeg hrvatskog kanala, rekao je: „Biti lider, u dinamičnoj industriji koja se stalno i brzo menja, velika je odgovornost. Učešće u procesu selekcije međunarodne Emmy® nagrade za nas je potvrda da je naš doprinos međunarodno prepoznat“.
Viktorija Boklag, glavna izvršna direktorka i potpredsednica za marketing i medije United Grupe i članica Akademije televizijskih umetnosti i nauka dodala je: „Počastvovani smo pozivom Akademije da United Media odigra važnu ulogu u ovom prestižnom takmičenju. Oduševljeni smo što možemo da ugostimo vrhunske međunarodne i regionalne profesionalce, spojivši talenat i stručnost u predivnom Dubrovniku.”
United Media je regionalni lider u produkciji ostvarujući značajan proboj na globalnom nivou sa više od 40.000 sati originalnog sadržaja na preko 50 televizijskih kanala, dopirući do tržišta od preko 40 miliona ljudi svake godine.
Foto: Promo