• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
emodži
Photo by Domingo Alvarez E on Unsplash

Bumeri ne razumeju ovaj emodži: I vi ćete biti iznenađeni i pocrveneli kad vidite koji je

CityMagazine
24.03.2024. 2 min Društvene Mreže

Pripadnici generacije X (1965. – 1980) i bumeri (1955. – 1964.) ne vole da koriste emodži u komunikaciji .

Istraživanje provedeno na Univerzitetu u Otavi otkrilo je da oni u principu shvataju šta emodžiji znače, ali ne osećaju se baš ugodno da ih koriste, prenosi index.hr.

“Otkrili smo da je manja verovatnoća da će stariji korisnici koristiti emodžije i da se osećaju manje samouvereno oko toga kako tumače emodžije”, rekla je glavna autorka studija Izabel But. 

Istraživanje, koje se smatra prvim sveobuhvatnim istraživanjem međugeneracijske upotrebe emotikona, objavljeno je ovog meseca u časopisu Computers in Human Behavior Reports.

Studija je uočila i da je popularnost emodžija počela u SAD-u 2011. kada je Apple dodao službenu emodži tastatura u iOS-u. 700 miliona emodžija dnevno se koristi na Fejsbuku, a polovina komentara na Instagramu sadrži emodži, pokazuju statistike. 

Tim iz Otave posebno je istraživao osam emodžija – tri usredsređena na sreću, dva na tugu, dva na iznenađenje i jedan na ljutnju.

Okupili su 240 odraslih osoba u dobi od 18 do 80 godina i pokazali im tih osam emodžija, nasumičnim redosledom. Ispitanici su ocenjivali intenzitet kojim su emodžiji prenosili svaku emociju. 

Studija je otkrila da je najteži emodži za starije odrasle osobe bio iznenađeni emodži raširenih očiju, sa rumenim licem i podignutim obrvama.

Iznenađeni emodži raširenih očiju, sa rumenim licem i podignutim obrvama:

Emodži
foto: IOS

Začudo, druga najteža kategorija bili su im “srećni emodžiji”. “Ovi rezultati navode nas na zaključak da stariji korisnici imaju motivaciju i sposobnost za korištenje emodžija, ali im nedostaje samopouzdanje i opšta tehnološka stručnost potrebna za ovaj način komunikacije”, zaključili su istraživači.

emodži
foto: IOS

Tim veruje da je važno pomerati korišćenje emodžija za starije osobe kako bi im olakšali međugeneracijsku interakciju.

Oznake:

bumeriemodži

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

"Klinton je broj 1 po šuntavilu": Bombardovanje je počelo pre 25 godina, a ovaj snimak pamti se više od prve bombe
Prethodni

“Klinton je broj 1 po šuntavilu”: Bombardovanje je počelo pre 25 godina, a ovaj snimak pamti se više od prve bombe

frizerski salon
Sledeći

Zaspao je kod frizera, a onda je usledila lekcija iz empatije

Sledeći
frizerski salon
24.03.2024.

Zaspao je kod frizera, a onda je usledila lekcija iz empatije

Prethodni
24.03.2024.

“Klinton je broj 1 po šuntavilu”: Bombardovanje je počelo pre 25 godina, a ovaj snimak pamti se više od prve bombe

"Klinton je broj 1 po šuntavilu": Bombardovanje je počelo pre 25 godina, a ovaj snimak pamti se više od prve bombe

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    domaći film
    Ovo su naši omiljeni regionalni filmovi za 2025: Bolesni roditelji, bizarna istorija i roze ovce
    CityMagazine
    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine
    8 putnik
    „Kad umrem pevaću, to znam iz iskustva – sveti Petar ima bend, i treba uputstva“: Kada budete videli ko je ovo otpevao vrištaćete glasno, glasnije
    CityMagazine
    bend gutalax
    Posle svirke ovog benda drugačije ćete posmatrati svet: Bili smo na sumanutom koncertu i još uvek skidamo toalet-papir sa sebe
    CityMagazine
    brain rot
    Ovo su “najbolje” domaće brain rot pesme za 2025: Evo šta nam je sve iskakalo sa TikToka ali i iz frižidera
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖