Novi trend zbog kojeg su se mnogi zabrinuli: Gen Z devojke otvoreno traže bogate partnere i kače svoje “oglase” na TikTok
Ako ste mislili da su priče o „udaji iz interesa“ stvar prošlosti, nove generacije mladih žena, pogotovo Gen Z dokazuju suprotno – i to potpuno otvoreno.
Ono što se nekada poverljivo šaputalo, danas se bez zadrške izgovara: traži se partner sa dubokim džepom. Ne zato što ne mogu same da prežive, već zato što žele da žive na visokoj nozi – kuća sa dvorištem, vikendica, luksuzan auto, letovanja i egzotična putovanja barem dva puta godišnje, piše index.hr.
Problem? Današnja ekonomija i cene nekretnina koje lete u nebo čine taj standard teško dostižnim čak i za one sa prestižnim diplomama i solidnim poslovima. Jemima (31) iz Londona, zaposlena u umetničkom sektoru, iskreno priznaje: „Volim svoj posao, ali želim i putovanja, kuhinjski ostrvo i vrt. Sama to ne mogu da ostvarim, pa ne vidim problem da partner to može da mi priušti.“
Gen Z lov na bogataše:
Mnoge devojke ovaj „lov“ shvataju ozbiljno – ulažu u članarine u luksuznim teretanama, šetaju bgatijim kvartovima, piju kafu u skupim hotelima, pa čak prate koje su lokacije „najgušće“ imućnim neženjama. Amelia (24), koja radi u medijima, plaća 350 evra mesečno za prestižnu londonsku teretanu poznatu po klijentima iz sveta investicija i IT-ja. „Ako na kraju ne ulovim bogatog bankara, odustajem“, našalila se.
Ovaj trend dodatno je pogurao viralan TikTok hit Man in Finance američke influenserke Megan Boni, u kojem kroz satirične stihove opisuje idealnog partnera: visok, plavook, s porodičnim fondom. Pesma je skupila više od 38 miliona pregleda, dobila remiks od Davida Guette i promenila imidž bankara – od stereotipa o bahatosti do statusa „materijala za muža“.
Sociolozi upozoravaju da, iako zabavno, ovo otkriva ozbiljnu realnost: čak i žene koje su „uradile sve po pravilima“ – obrazovale se, izgradile karijeru – često ne mogu same da dosegnu životni standard koji žele. Zato spajanje ljubavi i finansijske sigurnosti, umesto da se krije, postaje tema o kojoj se javno priča, i to bez trunke stida.

Ništa novo. Srpske i druge sponzoruše to su radile još devedesetih. Samo što tada nije bilo TikToka i ostalih zaglupljujućih medija, dok je glupih ‘sugar daddyja’ bilo i biće.
Kao da je ovo nešto novo , lepota se uvek plaćala i tako će uvek biti , sad su lepotice to otvoreno i jasno poručile , da im ne dosađujuju ovi koji ne ispunjavaju tražene uslove .
Sta pljujete po Z generaciji kada je to kod nas (i drugde) bila, jeste i bice uobicajena pojava. Pogledajte film “Mi nismo andjeli” i “spisak pozeljnih kandidata za udaju”. To vam je tada u filmu bilo smesno i zabavno, zar ne ?
Ovo je kao nešto novo??? Zadnja decenija je bukvalno preplavljena damama oskudnog morala….
Samo nek se paze da ne nalete na nekog fake, koji glumi bogatasa da bi nahvatao neku takvu.
Dobro je da se javno deklarisu, da ih normalni momci obidju u sirokom luku.
Bese Ana Ivanovic nasla bogatog i usrecila se?