“I onda se čudite kad nekome pukne film” čovek je rešio da vrati proizvod u radnju, a onda napravio potpuni šou
Sigurno ste i vi više puta krenuli besno u prodavnicu, da vratite krš, pardon, proizvod koji su vam uvalili trgovci. S tim što većina nas ima nešto malo pristojnosti i pored svog besa, i trudimo se da izgledamo normalno prilikom vraćanja artikla. Većina nas, ali ne i svi.
Na društvenim mrežama je postao hit način reklamacije jednog potrošača, s obzirom da nije naišao na razumevanje firme kojoj je želeo da vrati pokvareni usisivač. On je rešio da na krajnje živčan način se obračuna sa svima.
“Jel sam ga ja kupio; Jel ovo meni treba; Ne treba meni policija” izgovarao je besni potrošač uz psovke i bacanje stvari po prodavnici.
Kako Tviter nalog Udruženje potrošača Efektiva piše – “Ne vidi se prvi deo videa u kom prodavac saopštava čoveku da mu je reklamacija na usisivač odbijena. On pita jesu li sigurni, i kreće prvo da lupa svoj usisivač, pa zatim i ostalo…”
Ljudi su se pronašli u ovom snimku, sad neki su manje a neki malo više oduševljeni ovakvim ponašanjem ljutitog kupca:
“Ja reklamirao isti takav, čekam odgovor”; “Sad mu je usisivač najmanji problem. Plus ima dokumentovano da je balvan”; “Ono kad te ponese žar da apostrofiraš poentu. Radnici shvataju poentu, ali ne može se menjati sistem.” su samo neki od komentara sa jednog ili drugog spektra.
Međutim, ako jedan komentar sublimira sve, a i objašnjava kako je došlo do pucanja filma ovog gospodina, to bi bio ovaj:
“Da prodaju škart to je istina. Udruženje za zaštitu potrošača traži veštačenje koje je pre 5 i više godina koštalo 1200 ili 1600 din. Najbolje je ništa ne kupovati. Pri kupovini nameštaja, sve puno moljaca. I onda se čudite što nekom “pukne film”.”