Instagram testira promenu koja se mnogima neće dopasti
Ukoliko ste redovni korisnik Instagrama sigurno znate da ova mreža često uvodi novitete i da ne nailaze svi na najpozitivnije reakcije kod ljudi, a nova najavljena promena definitivno se neće dopasti baš svima. Ukoliko ste pomislili da promena ima veze sa video sadržajem, čestitamo, pogodili ste.
Naime, Instagram je započeo sa aktivnim testiranjem nove funkcionalnosti koja video postove menja u takozvane Reels. „Ovu funkciju testiramo jer se trudimo da olakšamo celo video iskustvo na Instagramu“, potvrdili su iz kompanije Meta za sajt TechCrunch.
Na Tviteru se pojavio screenshot poruke koju dobijaju oni ljudi čiji nalozi su deo ovog test perioda. Suština je da, ukoliko je vaš nalog otvoren, kada objavite video on postaje Reel i svako može da ga vidi i iskoristi vaš audio za svoj Reel. Ukoliko vam je nalog zatvoren, taj Reel će videti samo vaši pratioci. Takođe, kada objavite Reel, njega može svako da izmeni ako je nalog zatvoren, ali postoje podešavanja pomoću kojih možete ovo sprečiti.
Za sada nije poznato da li će ova promena biti usvojena na svetskom nivou i biti stalna, jer donosi mnoge izazove. Na primer, korisnicima bi bilo teško da postuju horizontalan video ako će on biti ubačen u vertikalnom Reel formatu, a ne zna se ni kako će uticati da sve videe koji su već objavljeni.
Meta je rekla kako Reels čine više od 20% vremena koje korisnici provode na ovoj mreži, a još prošle godine objavljeno je kako Instagram „više nije aplikacija za deljenje fotografija“ već je posvećena video sadržaju. Šta vi kažete, da li biste voleli da vidite ovakvu promenu, ili ipak ne?
Izvor: TechCrunch
Naslovna fotografija: Claudio Schwarz on Unsplash