Kažu da je Pošta za redizajn loga dala 1.500.000 evra: Ljudi na mrežama su besni, a stručnjaci tvrde da je ovo prava cena
Sigurno ste čuli kako je Srbija voz promenio ime u Srbijavoz, a fore na društvenim mrežama povodom ove promene samo se nižu. Ali, Srbijavoz nije jedino preduzeće koje je uvelo ovako “drastične promene” u svoj dizajn.
Na društvenim mrežama pojavio se novi logo Pošte Srbije, koji je zapravo isti kao stari samo u drugim bojama, a za koji su radnici Pošte naveli da košta 1.500.000 evra.
Novac je, kako se navodi na društvenim mrežama, otišao firmi SNS poslanice poslanice Draginje.
Malo je reći da je ovo izazvalo opšti haos na mrežama, a pored toga što se ljudi pitaju kolike su plate poštarima, jedan grafički dizajner je izneo realnu cenu redizajna loga.
“Kao grafički dizajner sa srednjom i akademijom za dizajn TVRDIM da ukoliko je ovo redizajn cena može biti između 2.000rsd i 6.000rsd. Vektorsko rešenje koje se dalje može upotrebiti u vezenje, livenje, beskonačno uvećavanje, sečenje na CNC-u, beskonačno grafičko editovanje. Sve preko te cene može biti naplaćeno kao realno zahtevani trošak zbog veličine sistema klijenta koji će dejstvo i trošak redizajna oploditi kroz dalje poslovanje, ali najmešetarskija cena agencije može biti do 2, 3 konja evra, gde onda fali 1.470.000 evra”, jedan je od komentara.
“Skuplji logo Pošte nego kompanija Google”, “Pa, ne vidim problem, do sada su uštedeli više od 1.500.000€ jer koriste samo dve boje pri štampanju, umesto tri kao ranije… Još ako je manji nego ranije, ušteda je i veća”, “Čekam da nam Branbić i Vučić u Hit tweetu objasne kako to nije tačno i da su poštari isporučili 1.5 miliona evra na njenu adresu greškom”, samo su neki od komentara sa mreža.
Inače, ne znamo kada je tačno urađen ovaj redizajn loga, te ne znamo da li ovaj redizajn od pre par godina ili je reč o novom.