Pojas nevinosti i točak od kočija: Ovako bi izgledali poznati brendovi u srednjem veku
Možda ste se nekad zapitali, ali verovatno niste, kako bi neki prepoznatljiv logo svetski poznate kompanije izgledao u srednjem veku. Sva sreća, postoji internet za ovakva pitanja.
Kako bi izgledala advertajzing agencija, koja daje savete kako da izgledaju logotipi i reklamne kampanje za mnoge brendove u 12. ili 13. veku, na to pitanje potrudio se da odgovori dizajner iz Rusije Ilja Stalone, koji svoje radove objavljuje na društvenim mrežama.
On je uspeo da izmašta Lacoste, Windows, Pumu ali i mnoge druge logotipe poznatih brenodva u srednjovekovnom fazonu.
Kako bi logo poznatih kompanija izgledao u srednjem veku 🙂
— Marko Dačić (@madacic) April 29, 2023
Autor @ilya_stallone 🧵 pic.twitter.com/E87OsKNpTT
— Marko Dačić (@madacic) April 29, 2023
Audi znak sastavljen od starih točkova, crkveni vitraž kao poznati operativni sistem, sva ta rešenja su apsolutno raspametila ljude. Ipak, najviše se ističe Onlyfans kao pojas nevinosti kao apsolutni hit, ali i “detalji” na Pumi, kao i fora na račun čuvenog lanca brze hrane Burger King.
Ilja je svakako autor koji za glavnu temu gotovo uvek ima srednji vek, i na krajnje inovativan, originalan i duhovit način nam prikazuje smešnu stranu, kako istorije tako i današnjice.