“Nema veze, bacili smo samo 29 miliona evra”: Šapić je najavio dinamički red vožnje, ljudi kače fotke kako to izgleda u praksi i smeju se od muke
Od kako je Aleksandar Šapić objavio da će se u beogradskom saobraćaju uvesti „dinamički red vožnje“, mnogi su se zapitali čemu će služiti semafori koji su nas obaveštavali kad će stići prevoz.
I nakon nekoliko dana dinamičnog reda vožnje, odgovora konačnog nema, ali ne deluje da će semafori bilo čemu služiti.
Na društvenim mrežama se pojavljuju slike elektronskih informativnih tabli iz raznih krajeva Beograda, i kao što vidimo iz priloženog, na ovim “semaforima” ili ništa ne piše više, ili podaci nemaju nikakvog smisla.
Gangula aktivirao dinamički red vožnje 🤦♀️ pic.twitter.com/4vIEYnhLj6
— Peđa Mićović (@PedjaMicovic) December 7, 2024
Dinamički red vožnje u 8 ujutro pic.twitter.com/VB8sLP9VeR
— Haljinica boje lila (@mladaineukusna1) December 9, 2024
@prijavi_problem dinamicki red voznje? Vazno da je puno placeno, a dyo ne dluzi gradjanima to je dinamika? pic.twitter.com/qHYgcroqO6
— Goca (@CGordana) December 6, 2024
Poštovani @prijavi_problem
— Mirko Slavkov (@GlobeManipulate) December 8, 2024
je l' može neko u GSP-u da objasni vozačima da ne treba da krenu jedan za drugim tri vozila,
to nije poenta dinamičkog reda vožnje,
nego da naprave neke normalne intervale
između polazaka
hvala unapred, pozdrav pic.twitter.com/dlcfWYvue4
Naravno, ovo je izazvalo niz komentara besnih sugrađana.
“Šapić aktivirao dinamički red vožnje”; “Koliko je dinamično ne možda da stigne da prikaže”; “Nema veze, bacili smo samo 29 miliona evra”; “Kako je Šapić za godinu dana potpuni obesmislio gradski prevoz je tema za doktorsku disertaciju” samo su neki od komentara.
Kako nas je podsetila nova.rs krajem prošle godne na oko 1.000 autobuskih stajališta postavljene su elektronske, informativne table, na kojima građani u svakom trenutku mogu raspored prispeća vozila na to stajalište GSP-a.
Za info table, odnosno displeje na stajalištima, kako je tada objavio Centar za lokalnu samoupravu, plaćeno je 29 miliona evra i taj posao je urađen bez tendera. Bilo je pritužbi da na pojedinim stanicama table nisu uvek bile precizne, ali su generalno ostavljale utisak da ipak postoji kakav takav raspored u redu vožnje vozila gradskog prevoza.