Sećate se lika koji je delio 2.000 ljudima u busu na dan kontramitinga? E, sada je objasnio šta je tačno radio, a mi pitamo da li mu verujete
Prošlo je već nekoliko nedelja od kontramitinga u Beogradu, ali priče o njemu se i dalje ne stišavaju. Pogotovo jer će danas mnogi pokušati da opravdaju onakvu atmosferu i ponašnje koje se dešavalo u autobusima i gradovima Srbije 26. maja.
Jedan od snimaka mladića koji se kreće autobusom koji ide ka glavnom gradu i deli po jednu novčanicu od 2000 dinara se tog 26. maja, ali i u danima kasnije delio internetom. U međuvremenu je obrisan i teško ga je naću u celosti.
U međuvremenu se pojavio nastavak, koji navodno objašnjava šta smo zaista gledali, sve u starom dobrom maniru, verujte našim a ne svojim očima.
Osoba koja im radi marketing zaslužuje direktorsko mesto u Omnicom Group…
— Фантастични гдин Шаговац (@dunavskibluz) June 7, 2023
Savršeno tempirana gerila 👌 pic.twitter.com/4ls8wbRGIX
Na internetu se pojavio klip u kom se situacija u busu objašnjava kao reklama za sladoled i to sve pod parolom “gerilskog marketinga”. Dečko koji je delio pare ustvari je kupovao sladolede od promoterki.
Sladoleddžinica nas je na svom TikTok nalogu pritom i upozorila u snimku kako moramo prestati da širimo “fake news” u ime besciljno osramoćenih na društvenim mrežama.
U ovo su naravno poverovali samo oni koji su voljno seli u autobuse tog 26. maja i krenuli na miting vlasti u Beograd. A možda čak ni oni. Ostatak sveta ih je u komentarima sačekao uz slogan slatkiša koji isto možete naći u formi sladoleda ponekad – “Jeste, a onda je mrmot savio čokoladu u foliju”.
Ljudi su se prisetili u komentarima i gospođe koja se onesvešćava po potrebi kao i one bake koja kasni na ručak, jer ovi sladoledi ovim potezom ulaze u sam vrh botovanja, tako da je pitanje koliko im je dobra reklama za sladolede.
Na pitanje u komentarima kako da su baš taj ušli u autobus da snime reklamu, ljudi koji reklamiraju svoj sladoled kažu kako su jednostavno krenuli to rade, nastivili bez obzira na sve i stigli do ovakve nepriajtnsoti.
A možda cela botovska služba SNS-a samo pokušava da se rebrendira i da od klasičnih plaćanja sendvičima pređu na sladolede.