Slogan “ne diraj mi ribicu” izazvao haos na mrežama: Ovo je objašnjenje kreatora kampanje
Nova kampanja Svetske organizacije za zaštitu prirode WWf izazvala je burne reakcije na društvenim mrežama, a povod su vrlo kontroverzni slogani.
“Ne diraj mi ribicu”; “Velike ribe preferiraju mali alat”; “Radije hvatam strane nego domaće ribe” – to su slogani kampanje koja je u samo nekoliko sati napravila pravi haos na mrežama, piše nova.rs.
Da stvar bude još bizarnija, u pitanju je nova kampanja Svetske organizacije za zaštitu prirode WWF Adria, a fotografije koje bi trebalo da zaintrigiraju servirane su na Instagram profilu uz najavu da će se uskoro saznati o čemu je tačno reč.
Očekivano, privukle su pažnju u trenutku i isprovocirale lavinu komentara, većinom negativnih.
Zagonetna kampanja WWF Adria ogranka je već na startu dobila etiketu neukusnog, uvredljivog, jadnog, seksističkog marketinga i ocenjena kao „sramota za organizaciju koja se bavi očuvanjem životinja“.
„Vidimo da vas brine kuda idemo s ovom kampanjom, ali vjerujte da idemo ka vrlo važnoj temi. Žao nam je ako su vas ove poruke naljutile, ali vjerujemo da ćete do kraja kampanje ljutnju zajedno sa nama usmjeriti na problem na koji namjeravamo ukazati. Ostanite uz nas do sutra kada ćemo ogoliti ovu kampanju“, glasi odgovor administratora.
Izvor: nova.rs
Naslovna fotografija: Instagram/wwf_adria_regional