Šta je “shrekking”, novi trend u muvanju koji generacija Z obožava, a menja dosadašnja “pravila”
Društvene mreže gotovo svakodnevno donose novi trend u ljubavnom svetu, a ovog puta glavnu ulogu ima svima omiljeno zeleno čudovište – Šrek. Maskota filma sada je inspiracija za trend nazvan shrekking, piše LADbible.
Šta je shrekking?
Na prvi pogled ime bi moglo sugerisati romantičnu priču sa srećnim krajem, ali značenje je potpuno drugačije i, priznajte, ne baš laskavo.
Trend koji je osmislila Generacija Z zapravo opisuje situaciju u kojoj osoba namerno izlazi sa nekim koga smatra „ispod svoje lige“.
Ideja je, navodno, inspirisana filmom u kojem Fiona pruža šansu Šreku – što se na kraju ispostavi kao ispravna odluka.
Shrekking navodno sugeriše da snizite svoje standarde kako biste izbegli slomljeno srce. Logika? Ako izlazite sa nekim ko je „srećan što vas ima“, ta osoba će biti toliko zahvalna da vas nikada neće povrediti. Tako barem tvrde korisnici društvenih mreža.
@jaxitodwyer Have you been Shrekked?
♬ original sound – LENiNGELS
Ipak, lepo lice nije garancija da u vezi nećete biti povređeni. Ako ste snizili kriterijume i svejedno završili sa slomljenim srcem, uz kutiju sladoleda i romantične komedije, doživeli ste “shrekking” – odnosno, bili ste „shrekani“.

Ove generacije su emocionalno osakaćane, nazalost…