Stolarija Stanišić ima novu reklamu zbog koje će se ceo internet ponovo posvađati
Ceo internet već nedeljama priča o reklamama firme Stolarija Stanišić koja se bavi proizvodnjom ALU i PVC stolarije.
Stolarija Stanišić ne misli da stane sa svojim reklamama koje će neke naljutiti a neke nasmejati.
Ovoga puta, u novoj reklami, prikazan je muškarac kako beži kroz prozor dok njegova žena urla za njim: „Da li je moguće da si me sa njom prevario?“ Muškarac skoči kroz prozor pa ispali kao iz topa: „Da ovog prozora nije bilo, ne bih mogao lako da pobegnem, zato ugradite PVC stolariju Stanišić.“
„Prozori moraju lako da se otvaraju“, piše uz video koji je pregledan više od 2 miliona puta i prikupio je više od 166 hiljada lajkova u samo dva dana otkako je objavljen, a mnogi su u komentarima pohvalili kreativnost srpske firme.
„Legende“, „Vi ste najjači“, „Bravo za marketing“, „Hit reklama“ i „Odmah kupujem“, samo su neki od komentara.
Međutim, kao i prošli put, dok je neke reklama dobro nasmejala, drugi su oduševljeni kreativnosti porodice Stanišić, treći pišu kako je reklama šovinistička.