Ovako su izgledali ljudi koji su inspirisali seriju „Mad Men“
Serija Mad Men urađena je sa izmišljenim likovima, ali je smeštena u istorijski okvir koji je zaista postojao u Sjedinjenim Američkim Državama tokom 1960-ih godina. U pitanju je prosperitetno doba za ovu zemlju, kada je fokus bio na posedovanju sopstvene kuće u predgrađu, kupovine automobila, kućnih aparata i odeće, a sve u skladu sa tim šta se reklamira na televiziji.
Po završetku Drugog svetskog rata, mnogi mladi ljudi u Americi započeli su porodice i uživali u novitetima, među kojima je i pojava televizije tokom 1950-ih. Glavna opsesija bila je konzumerizam i dolazak televizije je omogućio jedan potpuno novi način marketinga, koji su svi proizvođači zdušno koristili. Tada su na ceni bili baš ljudi poput Dona Drejpera iz gorepomenute serije, odnosno marketinški stručnjaci koji su mogli prosečnom građaninu da prodaju bilo koji novi proizvod.
Reklamiranje se menjalo ne samo na televiziji, već i u svim ostalim oblicima. Promotivni posteri i plakati dobijali su drugačiji izgled nego ranije i moralo se voditi računa o novim potrošačima i njihovim preferencama i navikama. Istraživanje tržišta bilo je na ceni više nego ikada pre i agencije su iskoristile ovaj bum koliko su mogle sve dok nije došla recesija, koja je opet promenila i kulturu i oglašavanje. Na fotografijama u našoj galeriji možete videti ljude koji su se u to vreme bavili reklamiranjem različitih proizvoda i bar na neki način osetiti taj duh koji je tako verno prikazan u seriji Mad Men.
Izvor: Rare Historical Photos
Fotografije: Michael Ochs Archives / Getty Images