Ema Votson će se oprobati u neočekivanoj ulozi
Glumica Ema Votson prihvatila je ponudu da bude na čelu uprave kompanije luksuzne odeće Kering. Kako se već dugo zalaže za održivu modnu industriju i transparentnost, sigurno će uneti svežinu u redove ovog konglomerata i pružiti etičke lekcije. Treba napomenuti da ovo nije prvi put da se ova dama nalazi u ulozi zagovornika očuvanja životne sredine. Naime, javno je podržala aplikaciju Good On You, koja ima zadatak da oceni brendove prema stepenu održivosti i etičkih normi kojih se pridržavaju. Stoga se upravo njom poslužila prilikom odabira kombinacija za snimanje naslovnice britanskog izdanja magazina Vogue, u decembru prošle godine. Kasnije je izjavila da je veoma važno da znamo u kakvim uslovima nastaje odeća koju kupujemo, od kakvih materijala je, te kako se njena proizvodnja odražava na zajednicu.
Gucci, Balenciaga, Saint Laurent, Bottega Veneta i Aleksander McQueen neke su od zvučnih modnih kompanija koje su deo grupe Kering, koja je ujedno i druga najveća grupa luksuznih brendova na svetu, odmah posle LVMH-a. Nije teško zamisliti Emu Votson kako svojim iskustvom doprinosi donošenju odluka sa ciljem da se ublaži narušavanje životne sredine. Spomenuta aplikacija prepoznaje posvećenost i napore kompanije Kering za održivom proizvodnjom, te se glumica upravo za neke od njenih brendova odlučila prilikom odabira odeće za prošlogodišnje poziranje.
Iako ima pune ruke posla, Ema Votson je i ambasador dobre volje Ujedinjenih nacija od 2014. godine. Već tokom prve godine pomogla je pokretanje kampanje HeForShe, koja ističe značaj ravnopravnosti polova. Njena borba za prava žena prepoznata je od strane mnogih, a u prilog tome govori podatak da se dan nakon što je napunila 25 godina našla na listi 100 najuticajnih ličnosti magazina Time.
Izvor: Vogue UK
Fotografije za naslovni kolaž: Pinterest