Ovo su priče iza zanimljivih fotografija ove 3 poznate ličnosti
Mark Selidžer je fotograf poznat po mnogim svojim radovima na kojima su poznate ličnosti i tokom svoje karijere duže od trideset godina, pred njegovim objektivom našli su se mnogi umetnici, političari i modni kreatori. Trenutno je u toku dobrotvorna aukcija kojoj je on donirao 25 svojih poznatih radova.
Selidžer je tokom karijere pravio fotografije za mnoga štampana izdanja, među kojima su Vanity Fair, GQ, Elle, Harper’s Bazaar, Vogue i Rolling Stone. Pored toga, odgovoran je za razne marketinške kampanje za kompanije Apple, Levi Strauss, Ralph Lauren, Rolex i druge. Među radovima koje je donirao za aukciju RADArt4Aid nalazi se čuveni nagi portret Dženifer Aniston, fotografije Toma Henksa, Bili Ajliš, Lenija Kravica, ali i još tri zanimljive fotografije o kojima će danas biti reči.
Fotografija Breda Pita iz 2014. godine na motoru izašla je u magazinu Details, a Oskarovac je imao samo jedan zahtev – da fotografija bude napravljena u prirodi. Motor sa slike je njegov, a Mark Selidžer je fotografiju napravio ležeći na krovu automobila koji ga je pratio. Tražili su neku oblast sa visokim drvećem i pronašli je u jednom parku u severnom delu Kalifornije. Selidžer kaže da je uvek zanimljivo sarađivati sa Pitom jer dobijete i prateću priču i nekoga vrlo voljnog za dogovore, a ko takođe ume da prepozna taj „ključni trenutak“.
Kada je u pitanju fotografija Dženifer Lopez iz 2000. godine, inspiracija je došla od Selidžerovog omiljenog ilustratora Frenka Frazete i urađena je u stilu njegovih crteža Konana varvarina. Selidžer kaže da kod Frazetinih radova obožava to prikazivanje moći kod muških i ženskih likova, uz obavezan sukob sa nekom zveri, bilo stvarnom ili mitskom. Za njega je Dženifer Lopez prosto „natprirodna“ u svemu što radi i zato je izabrao takvu postavku. Leopardi na slici su stvarni, ali poštujući njenu želju, nije želeo da otkrije da li je bila na setu istovremeno sa njima.
Rad sa glumcima ponekad iziskuje smišljanja priča koje bi išle uz fotografiju, a fotku Leonarda Dikaprija iz 1999. godine Selidžer je napravio u starom hotelu prepunom prašine i prljavštine. To što se vidi nije namešteno, već je sve tako izgledalo i Selidžer se seća da je rad sa mladim Dikapriom bio jedno vrlo pozitivno iskustvo. Pored fotografije koju ovde vidimo, napravljena je i jedna na kojoj Dikaprio visi sa protivpožarnih stepenica.
Izvor: People
Fotografije: Mark Seliger