Sara Džesika Parker iznenadila najnovijim poslovnim potezom
Zahvaljujući ulozi Keri Bredšo u franšizi Sex and the City, Sara Džesika Parker postala je sinonim za eleganciju i stil. Stoga ne čudi što se glumica nakon kreiranja linije odeće, cipela i torbi odlučila za proboj na tržište dizajna enterijera, kreirajući kolekciju tapeta u saradnji s dizajnerom Erikom Hjuzom.
Prepoznatljive po velikim rasponu boja i umešnoj kombinaciji nijansi, tapete Džesike Parker predstavljaju printove s velikim cvetnim motivima, vijugavim linijama ili neočekivanim dizajnom.
Izrađena ekskluzivno za Wallshoppe, kolekcija uključuje liniju od 15 šara u 193 varijacije i oduševiće obožavaoce spomenute serije, koji će među raznim printovima moći da prepoznaju i neke vrlo drage junakinji Bredšo, poput onog prikazanog u 8. epizodi And Just like that, gde se vidi kako sedi na prozorskoj dasci svog stana odevena u kultnu haljinu Versace Mille Feuille, dok se u pozadini pojavljuje prelepa tapeta s tirkiznim karanfilima.
„Nikada nismo videli tako krupno cveće i boje koje se koriste na taj način. Tako je ta tapeta odražavala Keri koja, u dobru i u zlu, donosi hrabre odluke i nije je briga kada je ljudi ne razumeju”, izjavila je Sara Džesika za Elle Decor.
„Postojala je ogromna hitnost da se Kerin stan pripremi za snimanje i borili smo se s našom sjajnom scenografkinjom i dekoraterkom da pronađemo važne komade koji su pričali zanimljivu vizualnu priču, ali su takođe bili verni njoj i njenom ukusuˮ, nastavila je koleginica Sintije Nikson i Kristin Dejvis, koja je tako pozvala Hjuza, zahvaljujući kome je otkrila poznatu tapetu s karanfilima.
„Odnela ju je na set i neko je predložio da se dodatno naglasi”, rekao je Hjuz. „Uspeli su to i rezultat je bio čaroban. Ta soba je neverovatnaˮ, dodao je dizajner koji je, zahvaljujući toj slučajnoj prilici, sa Sarom Džesikom Parker počeo da proučava kolekciju tapeta na koju bi Keri bila ponosna. Među raznovrsnim uzorcima uključuje i seriju s cvetnim motivima. „Znam da se karanfili smatraju bakinim cvetom i da ih nije teško nabaviti u trgovinama ili na tržniciˮ, izjavila je Parker. „Ali za mene su bezvremeni. Puni su volumena i boja, vrlo su prefinjeni i tradicionalni, a da ne moraju biti staromodni.
Izvor: Cosmopolitan Italia
Naslovna fotografija: Peter Foley / EPA