Zašto su fanovi razočarani u Dženifer Lopez nakon lansiranja alkoholnih pića „Delola”?
U svetu u kome poznate ličnosti koriste svaku priliku za ulaganje i dodatnu zaradu, alkoholna pića nisu ništa neobično. Kendal Džener lansirala je proizvod „818 Tequila”, Džordž Kluni je suosnivač „Casamigosa”, Dvejn Džonson predstavio je fanovima tekilu „Teremanu”, a Džon Legend stvorio je vinski brend „LVE”. Zašto je onda poslednji poslovni potez Dženifer Lopez izazvao neodobravanje?
Nova kompanija pod nazivom Delola prodaje gotovu tekilu, votku i amaro spritz, bez glutena i s niskim udelom šećera, a povrh svega, u pićima se može uživati s ledom, direktno iz boce.
Ali, ubrzo nakon što je lansiranje najavljeno, fanovi su postavili jedno pitanje: zašto? Zašto je Džej Lo, zagovornica zdravog života koja je otvoreno govorila o svojoj odluci da izbegava alkohol, osmislila liniju takvih proizvoda?
U intervjuu za People, Lopez je priznala da nije „veliki ljubitelj alkohola”, ali je takođe rekla da se prepusti „povremenom koktelu tu i tamo”, što je jedan od razloga zašto je osmislila Delolu: koktele sjajnog ukusa i ali ne i nezdrave.
Obožavaoce je zbunio ovaj poduhvat i zbog njenog supruga Bena Afleka, koji se oporavlja od zavisnosti od alkohola. Naravno, imati supružnika koji je trezan ne znači da sami morate da izbegavate alkohol, a puno ljudi koji imaju partnere koji se oporavljaju piju ili rade u industrijama povezanim s alkoholom.
Spomenute dileme u kombinaciji dovele su do brojnih negativnih komentara na njenu objavu na Instagramu kojom je najavila lansiranje, od kojih je mnogi optužuju da je brend pokrenula samo zbog novca i da je propustila priliku da lansira liniju bezalkoholnih pića. (Ta kategorija takođe je zasićena poznatim ličnostima, uključujući Kejti Peri, koja ima liniju bezalkoholnih aperitiva, i Blejk Lajvli, čiji su mikseri za bezalkoholne koktele dizajnirani da sami po sebi budu aromatični.)
„Bilo bi jako kul da je pokazala da još uvek može da uživa u životu uz bezalkoholno piće”, napisao je jedan korisnik Instagrama. „Opet, poznate ličnosti i Holivud nameću narativ da morate da pijete alkohol da biste se zabavili i uživali u životu”.
Naravno, moguće je da je Džej Lo odlučila povremeno da se počasti alkoholim pićem otkako je prvi put citirana da ga izbegava, te je to podstaklo njeno interesovanje za proboj na ovo tržište. Ona je u progovorila na ovu temu u On the JLo, rekavši da je ime brenda inspirisano njenim nadimkom, Lola, za koji je rekla da predstavlja njenu „razigraniju, bezbrižniju stranu”.
„Ona je deo mene koji se oslobađa”, napisala je Džej Lo. „Ona ne izlazi tako često – ali kada se to desi, jako je… Shvatam da bih volela da je više prisutna, sa godinama”. Dakle, možda ćemo u budućnosti videti više fotografija Lopez kako ispija koktel, pogotovo sada kada je osmislila opcije skrojene tačno prema svom ukusu.
Izvor: Pop Sugar