Najbolje reklame koje će se emitovati na predstojećem Superboulu
U nedelju, 12. februara, u Superboulu će se za Lombardijev trofej boriti Filadelfija Iglsi i Kanzas Siti Čifsi, a jedan od aspekata prenosa uvek su i nove reklame koje će se tada emitovati.
Neke od ovih reklama već su dostupne onlajn, a neke samo u vidu tizera koji najavljuju pravu stvar, a u nastavku smo izdvojili one najzanimljivije.
Squarespace (Adam Drajver)
U ovoj reklami vidimo nekoliko verzija Adama Drajvera, odnosno on glumi nekoliko identičnih verzija sebe dok snima ovu reklamu, a svaka verzija ima nešto zanimljivo da kaže. Iako traje dva minuta, ovo je zapravo samo tizer za dužu verziju koja će biti emitovana u nedelju.
Bud Light (Majls Teler)
Nikome nije zanimljivo da čeka da mu se javi operater, ali Majls Teler i njegova supruga Kili Teler pronašli su način da im ne bude dosadno. Teler imitira ples Toma Kruza iz čuvenog filma „Risky Business”, a sve to uz hladno pivo.
Rakuten (Ališa Silverstoun)
Deluje kao da je vreme stalo otkako je Silverstoun tumačila Šer u filmu „Clueless”, što se vidi iz ovog povratka u kome ona pokazuje novi način za kupovinu odeće koji preporučuje svima.
Michelob Ultra (Serena Vilijams i Brajan Koks)
U omažu komediji o golfu „Caddyshack”, vidimo Brajana Koksa i Serenu Vilijams kako igraju napetu partiju golfa, a sve to uz dobacivanje navijača.
Avocados From Mexico (Ana Faris)
Još jedan tizer koji tek najavljuje pravu stvar iskorišćen je da na pravi način reklamira avokado, ali uz pomoć Ane Faris u ulozi Eve, sa taktički postavljenom dugom plavom kosom i urnebesnim naratorom.
Pepsi Zero (Ben Stiler i Stiv Martin)
Retko koja reklama može da ima samo jedan kadar u kome dva lika razgovaraju, a da bude toliko zabavna kao ova, ali za to su zaslužni Ben Stiler i Stiv Martin, koji u verbalnu razmenu uključuju temu glume, komedije, pa čak i nepo bebe.
Heineken (Pol Rad)
Očekivano je bilo da će neko iskoristiti barem neku od zvezda Marveloviv predstojećih filmova, a u ovom slučaju Hajneken je napravio kratku, ali veoma upečatljivu reklamu.
Izvor: Collider