Šta je zajedničko za jedan džin, otkup sekundarnih sirovina i paprike u Leskovcu: Najbolja imena firmi u Srbiji za koje niste čuli
Znate već za onu staru – “imena luda nalaze se svuda”. Sve je češći slučaj da domaći mladi, mali i ili nešto veći brendovi za svoje ime se opredele tako što iskoriste neku super zabavnu igru reči.
Kako su to primetili korisnici reddita okruženi smo sjajnim i genijalnim imenima koja će uvek na prvu loptu upasti u oko znatiželjnim i potencijalnim kupcima. Bilo da želite da popijete neko dobro piće, da se oljutite nekim jačim sosom, odete u kafanu sa smešnim imenom, ili sahranite najbliže (pu, pu, daleko bilo).
Cela priča na redditu je i krenula zbog novog brenda na rastućoj sceni kraft džinova, “Zločin i kazan“. Upada u oko igra rečima koja podseća kako na Dostojevskog, tako i na alkoholne derivate koji nastaju u kazanu. Kako kažu u infou na sajtu, njihova želja je da naprave priču koja će se pričati sa ponosom. A ako uz to nekome ulepšaju trenutak, dan ili život njihovim proizvodima, onda su postigli sve što su ikad hteli.
“Koza nostra” nije samo ime za mafiju već i za super kozije proizvode iza kojih stoji glumac Branko Janković. On u selu Gunjaci ima farmu na kojoj se dešava prava magija iz koje izlaze koziji sirevi, surutka i ostali proizvodi.
Čuveni sos, za koji su mnogi mislili i da ne postoji zaista i da je samo pošalica sa interneta je čuveni “Cepoguzac”. Ovaj ekstremno ljuti sos-umak napravljen je od paprika iz Leskovca. Ipak po slabim skorijim informacijama na netu, pitanje je da li ovi “ljuti ekstremisti” još uvek rade svoj posao.
Hard core može da bude vrsta muzike, a “Hard kore” se bave izradom kora za pite i gibanice, kao i heljdinih kora, rezanaca, taljatela, i kora za lazanje. Ako ste fanovi bendova Agnostic front, Dead Kennedys, Fugazi, taman bi mogli da razvučete pitu od ovih kora.
Ali ako biste hteli da odradite radove po kući, nude vam se “Farbara Strejsend” za, jelte, krečenje, ali i “Gipsi kings“, za kako mu ime kaže, gipsane radove.
Možda je mladi reper sa Ceraka zauzeo ime Seksi kao umetničko ime. Ali termin “Sek-si” je verovatno najbolje ime ako imate firmu za otkup sekundardnih sirovina.
Ali tu nije kraj. Lokali brze hrane, kafići i restorani, verovatno svojim imenom mogu da privuku više ljudi i putnika namernika. I priznajemo, jeli smo i u “Ričardu Girosu”, a voleli bi u pekari “Bread i pita“, ili da popijemo kafu u “Coffee Bryant”. Sećamo se palačinki u “Al Pachinka” na Zelenom vencu, ali i mesare Poslednji trzaj.
Za kraj se sećamo i onog primera kad igra reči nije svakome smešna pa može da dovede i do suda. Tako su “Dolče i kafana” popili tužbu od Dolče i Gabane zbog zloupotrebe njihovog žiga u imenu lokala.