“Figure iz senke” // mts Dvorana // 25.07-31.08.
mts dvorana Dečanska 14, BeogradRuska slikarka Sofija Ječina predstaviće se beogradskoj publici novom izložbom slika pod nazivom „FIGURE IZ SENKE“ ( Schattenfiguren) koja će biti otvorena od 25. jula do 31. avgusta u Galeriji mts Dvorane ( prvi sprat ). Ovaj opus sadrži 16 slika, ulja na platnu, većeg i velikog formata. Slike su nastale u periodu 2017. do […]
“Trajni odmor” // Galerija Hestia // 05.06-06.10.
Galerija Hestia Topličin Venac, 14, BeogradMultimedijalni umetnik iz Slovenije, Mark Požlep još jednom se predstavlja u galeriji Hestia sa projektom vezanim za temu mora. Nakon projekta „Hogshead 733“, gde smo, između ostalog, imali priliku da prisustvujemo nastanku bureta viskija iz trupa starog bretanskog jedrenjaka, ovoga puta selimo se ne samo geografski, već i emotivno bliže – na jadransku obalu. Jadranska […]
Izložba “The Game” // Velika galerija SKCNS // 09-31.07.
SKCNS Mala galerija Ulica Vladimira Perića Valtera 5, Novi SadIzložba umetničkih dela iz kolekcije Galerije SKC Kragujevac „THE GAME“ biće otvorena u utorak, 9. jula u 19 časova u Velikoj galeriji SKCNS-a, koji se nalazi u Ulici Vladimira Perića Valtera 5. Kustos izložbe je Ivan Arsenijević, urednik likovnog programa SKC Kragujevac, a umetnička dela biće postavljena i u Velikoj i u Maloj galeriji SKCNS-a. […]
A1 Kinoteka letnji bioskop // Dom Vojske Srbije // 15.07-31.08.
Dom Vojske Srbije Braće Jugovića 19, BeogradDobra tradicija, na zadovoljstvo svih ljubitelja sedme umetnosti, se nastavlja. Ovog leta, kao i prethode dve godine, na terasi Doma Vojske Srbije, od 15. jula do 31. avgusta ponovo radi A1 Kinoteka letnji bioskop u okviru koga će biti prikazano 48 filmova. Večernje projekcije pod otvorenim nebom, održavaće se svako veče u 21h, a publika […]
“Program pozicioniranja” // Galerija DOB // 23.07-04.08.
Dom omladine Beograda Makedonska 22, BeogradPrva samostalna izložba Đorđa Radovića ,,Program pozicioniranjaˮ u Galeriji Doma omladine Beograda obuhvata teme koje se tiču kolektivnog pamćenja i upornosti sećanja, ali najpre dijaloških formi pripovedanja i pozicioniranja slikarskog tkiva gde se sagledava njegova potreba za stvaranjem dela sa otvorenim krajem. Radovićev rukopis počiva na interžanrovskom preplitanju i (in)direktnosti granica, dok nas naziv izložbe […]