Novi kozmetički brend u Srbiji: Love Beauty and Planet
Ova nova generacija kozmetičkog brand with purpose kako ističu iz Unilevera ima za cilj da oni koji ga koriste, čine sebi da izgledaju dobro i da se osećaju dobro a da uz to pruže i planeti malo ljubavi. Love Beauty and Planet je sa velikim uspehom imao svoju premijeru u Americi početkom 2018, u Evropi početkom 2019. godine. Kod nas se u Lilly drogerijama mogu kupiti linije šampona, regeneratora, gelova za tuširanje i losiona za telo, dostupne u četiri mirisne kategorije:
Muru muru Butter & Rose – prirodni puter iz šuma Amazonije, poznat po svojim hranljivim svojstvima i delikatni miris ručno ubranih bugarskih ruža, hrane tretiranu kosu i daju energiju i sjaj koži pružajući dugotrajan mirisni susret sa prirodom.
Shea Butter & Sandalwood – nežna a opet snažno delotvorna kombinacija prirodnog Shea putera i australijske sandalovine, poznata je po svojoj efikasnosti čišćenja i hranjenja rezultirajući glatkom, zdravom kosom i kožom.
Coconut Water & Mimoza – kokosova voda poznata po svojim hranljivim svojstvima, hidrira kožu i daje jačinu i volumen. Sveži miris cveta Mimoza produbljuje to iskustvo i pruža predivni dugotrajni osećaj čulima.
Coconut Oil & Ylang Ylang – ulje kokosa u kombinaciji sa zanosno mirisnim cvetom Ylang Ylang kreiran je za obnavljanje kose i da pruži mekanu i glatku kožu. Kokosovo ulje hrani i hidrira, dok egzotično ulje Ylang Ylang cveta sa ostrva Mvali pruža najlepši osećaj jutarnje svežine.
„Posmatrajući širu sliku lanca vrednosti naših proizvoda, kreirali smo tehnologiju i praksu koja ima pozitivan uticaj i na lepotu i na planetu. Svedoci smo čestog izumiranja biljnih i životinjskih vrsta, međutim, svako od nas ima moć da napravi promenu. Naš cilj u Love Beauty & Planet-u je da imamo emisiju ugljenika toliko malu, da izgleda kao da nismo ni bili tu. Zbog toga se naši proizvodi nalaze u recikliranim bocama, a delikatni mirisi nastaju od prirodno i etički dobijenih ulja i ekstrakata. Naša filozofija je da ne možemo preko noći promeniti stanje stvari, ali možemo malim delima ljubavi, zajedno sa potrošačima, da tokom vremena izvršimo veliki uticaj za planetu“, kažu iz kompanije Unilever.