Nova Gučijeva kampanja fokusira se na život modela
Modne kuće moraju da se snalaze u trenutnoj situaciji koja nikome ne pada lako, pa tako viđamo razna kreativna rešenja, poput onog kuće Barberi. Kompanija Guči objavila je svoju novu kampanju za kolekciju jesen/zima 2020, koja donosi drugačiji fokus od uobičajenog. Kampanja je nazvana The Ritual i usmerena je na svakodnevni život modela koji rade za ovu kompaniju, sa fokusom na njihov dom i navike, a same fotografije su njihovih ruku delo.
Ovo kreativno rešenje prikazuje modele u za njih prirodnim okruženjima i vidimo ih kako šiju, čiste kuću ili se bave baštovanstvom. Sve je daleko iskrenije i stvarnije od onoga na šta smo navikli u svetu mode i vidi se da su se zabavljali dok su pronalazili kreativan način da se fotografišu, a sami su sebi bili i scenografi i scenaristi i reditelji. Pored niza fotografija, montiran je i video snimak uz pesmu Alright benda Supergrass, koji prikazuje deo procesa nastanka fotki. Iako je kvalitet kamera i telefona kojima je sve snimljeno varirao, na kraju se sve nekako uklapa i ima smisla.
Alesandro Mišel, kreativni direktor kompanije Guči, objasnio je da je odlučio da nova odeća pronađe svoj put do domova njihovih modela jer su to ljudi koji već godinama oživljavaju njihove kampanje. Dobili su slobodu izbora prizora koji će prikazati i rekao im je da slobodno eksperimentišu sa okruženjem i idejama koje su im važne. Kako je sve to izgledalo, možete pogledati u galeriji ispod teksta.
Izvor: Hypebeast
Fotografije: Gucci