Uspeh kompanije je ulaganje u mlade
Nedostatak iskustva često se navodi kao jedna od osnovnih prepreka mladim ljudima da dođu do željenog zaposlenja. Iako se svi slažu da mladi donose novu energiju i ideje, pojedini poslodavci nisu spremni da im pruže priliku da prve karijerne korake učine u njihovim kompanijama. Zbog toga su od velikog značaja programi koje pojedine kompanije organizuju za mlade kako bi im omogućile da steknu prva radna iskustva. U saradnji sa fakultetima kompanije teže da na što efikasniji način povežu obrazovanje i privredu i dobiju kadar koji je delom obučen za rad u industriji. Na našem tržištu, ovakav pristup ulaganja u buduće kadrove je prepoznala kompanija NIS koja već godinama organizuje atraktivne programe za mlade.
Jedan od programa koji je ova naftna kompanija pokrenula za studente još 2018. godine je NIS Calling, koji se zasniva na 320 sati prakse u kompaniji koje izabrani kandidati mogu da obave usklađujući je sa obavezama na fakultetu. Takođe, ove godine NIS je pokrenuo i program NIS Energy za koji se studenti izabranih fakulteta mogu prijaviti do kraja novembra. Ovaj program namenjen je diplomcima i master studentima koji žele da se profesionalno razvijaju u jednoj od najvećih domaćih kompanija kroz jednogodišnji, plaćeni program. Posle godinu dana polaznici imaju i mogućnost da se zaposle u kompaniji. U NIS-u navode da na ovaj način žele da pruže mladima šansu za profesionalni razvoj, ali i da privuku nove stručnjake. Tome u prilog ide i činjenica da je ove godine NIS izabran i za najpoželjnijeg poslodavca u Srbiji u istraživanju portala Infostud. Realizujući atraktivne programe za mlade, NIS ujedno doprinosi ostvarivanju jednog od 17 ciljeva UN – prava na dostojanstven rad i ekonomski rast.