Bojana Nenadović, direktorka marketinga Coca-Cola HBC Srbija: Snažna podrška HoReCa sektoru
Coca-Cola HBC Srbija je na drugoj onlajn konferenciji Coca-Cola podrška mladima lansirala jedinstvenu platformu Horeca zajednica namenjenu ugostiteljima – vlasnicima, menadžerima, konobarima kao i svima koji su zainteresovani da grade budućnost u ugostiteljskom sektoru. O aplikaciji, ali i tome na koji način ova kompanija u trenutnim uslovima poslovanja pruža podršku svojim partnerima, razgovarali smo sa Bojanom Nenadović, direktorkom marketinga kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Otkud ideja za pokretanje ovakve platforme?
Kompanija Coca-Cola HBC posluje u Srbiji već više od pola veka. U tom periodu na obostrano zadovoljstvo stvorili smo partnerski odnos sa preko 37.000 kupaca. Nije bilo lako izgraditi, a još je teže zadržati tako blizak odnos, a na obostrano zadovoljstvo. Zato se konstantno trudimo da unapredimo saradnju, osluškujemo potrebe tržišta i pravovremeno odgovorimo na njih. Ideja za pokretanje mobilne aplikacije nastala je jer smo na jednom mestu želeli da okupimo sve zaposlene u HoReCa sektoru, ali i one kojima će određeni profili u ugostiteljstvu biti buduća profesija. Platforma zaista nudi brojne mogućnosti, od razmene znanja i iskustva pa sve do prijavljivanja na otvorene pozicije.
Šta platforma Horeca zajednica konkretno omogućava?
Platforma će pružiti različite mogućnosti različitim korisnicima. Vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima će omogućiti poslovne pogodnosti u saradnji sa našom kompanijom. Sa druge strane konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne da budu konkurentniji na tržištu rada. Korisnici će moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili pak nominuju temu za diskusiju.
Lansiranje platforme organizovali ste na Coca-Cola podrška mladima platformi. Kako je izgledalo lansiranje i kakvi su vaši utisci?
Naša platforma Coca-Cola podrška mladima je jedinstvena jer već nekoliko godina unazad mladima omogućava unapređenje znanja i iskustva kroz lične priče i sesije sa inspirativnim mentorima, a uz to je i nepresušni izvor podrške mladima u započinjanju karijere. Imajući u vidu relevantne potrebe tržišta, organizovali smo online konferenciju sa stručnjacima i inspirativnim govornicima iz HoReCa sektora koji su sa mladima podelili svoje uspešne priče i, nadam se, podstakli ih da započnu uspešne karijere u tom sektoru. Ovom prilikom bih se zahvalila Juraju, Radetu, Bošku i Bobanu što su učestvovali na ovom događaju i podelili svoje priče o ličnom razvoju. Utisci su sjajni, a i sama platforma Horeca zajednica je naišla na prve simpatije onih kojima je i namenjena.
Nedavno su usvojene i nove mere prema kojima je ograničen rad ugostiteljskih objekata. Na koji sve način Coca-Cola pruža podršku HoReCa sektoru?
Svesni smo koliko je bilo važno podržati predstavnike HoReCa sektora, i naći im se kada im je najteže. Zato smo odmah na početku mera organizovali onlajn vebinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bismo iz prve ruke čuli sa kojim se problemima sve susreću i kako možemo da igramo aktivnu ulogu u tome da im pomognemo. Pridružili smo se i projektu „Čisto i sigurno‟ kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu smo veliki broj objekata podržali lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti beskontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno podržavamo više od 600 ugostiteljskih objekata. Znamo da je podrška HoReCa sektoru u ovom trenutku ključna i zato ćemo i dalje biti odgovorni, i kroz razne aktivnosti dodatno osnažiti naše najznačajnije partnere.